Біологія 7 клас

   

Порядок работы:
1. Внимательно читаете теоретическую часть урока в учебнике, просматриваете видеофрагменты, иллюстрации которые помогут вам лучше понять новую тему.
2. Делаете конспект в рабочую тетрадь в который записываете термины, определения.
3. Отвечаете на вопросы устно. Если они требуют письменного ответа, то даёте его в рабочую тетрадь.
4. При выполнении д/з обязательно работаете с учебником, и выполняете в рабочей тетради задания.
5. После некоторых тем есть тестовые задания которые обязательны к выполнению. Контрольные работы тоже обязательны для выполнения.
6. ПІСЛЯ ТЕСТІВ ТА ЗАВДАНЬ КОНТРОЛЬНИХ ТА САМОСТІЙНИХ РОБІТ ВИ МОЖЕТЕ ПОБАЧИТИ НАПИС
 "Для того щоб ввести відповіді натисніть ТУТ ТА ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ"
ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ЯКИМ ВИ МОЖЕТЕ ВПИСАТИ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ ТА ВІДРАЗУ ПОБАЧИТИ КІЛЬКІСТЬ НАБРАНИХ БАЛІВ. Фото тестов присылать не нужно.
7. Семестровое оценивание будет выставляться на основе выполненных работ указанных выше. 
8. Отсутсвие вышеперечисленного будет караться неаттестацией.

ВІДПОВІДІ НА ТЕСТОВІ ЗАВДАННЯ, РОЗВ’ЯЗКИ ДОМАШНІХ ЗАДАЧ, ПИСЬМОВИХ РОБІТ НАДСИЛАТИ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ MUHACHOV15081976@GMAIL.COM 


ПІСЛЯ ТЕСТІВ ТА ЗАВДАНЬ КОНТРОЛЬНИХ ТА САМОСТІЙНИХ РОБІТ ВИ МОЖЕТЕ ПОБАЧИТИ НАПИС "Для того щоб ввести відповіді натисніть тут та заповніть форму ", ПЕРЕЙШОВШИ ЗА ЯКИМ ВИ МОЖЕТЕ ВПИСАТИ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ ТА ВІДРАЗУ ПОБАЧИТИ КІЛЬКІСТЬ НАБРАНИХ БАЛІВ

ЗАВДАННЯ 16.03.20-20.03.20


Тема: Поведінка тварин: вроджена і набута. Форми поведінки тварин
1. Повторити § 42; опрацювати §43 – 47, дати відповіді на питання після параграфів.
Продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=v_3YryLZ5qg


1.     Спільноти тварин
2.     Чому мігрують тварини
3.     Як спілкуються тварини
4.     Як вчаться пташенята
5.      Як тварини користуються знаряддями праці


Завдання з 30.03.20 по 03.04.20:

Тема: Типи угруповань тварин

1. Повторити § 43 - 47;, дати відповіді на питання після параграфів.  Р.З. с. 54, 55 № 1 – 9 (письмово) - Понеділок 30.03.20



2. Опрацювати § 48,  Р.З.с. 56, 57 № 1-9 (письмово) – Четвер 02.04.20
Продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=4FCx0huKyC8
Підготувати міні-проекти за темами:  (продовжуємо)
1.     Спільноти тварин
2.     Чому мігрують тварини
3.     Як спілкуються тварини
4.     Як вчаться пташенята
5.      Як тварини користуються знаряддями праці

3. Виконати тест онлайн

Для того щоб ввести відповіді натисніть

 ТУТ ТА ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ


Укажіть одну правильну відповідь.

1 Складна вроджена програма поведінки — це:

А – таксис

Б – рефлекс

В – хомінг

 Г – інстинкт

2 Мігруючою твариною є:

А – павук-хрестовик 

Б – горбуша

В – горобець хатній

Г–заєць-біляк

3 Полювання вовка на зайця — це приклад поведінки:

А – харчової

Б – захисної

В – соціальної

Г– репродуктивної

4 Суспільними тваринами є:

А – сови

Б – восьминоги

В – бджоли
Г – стьожкові черви
5 Зазначте характерну рису анонімних угруповань тварин:
А – кожний із членів «знає в обличчя» всіх інших
Б – можливий розподіл ролей
В – спостерігають найпростішу ієрархію - лінійну
Гсигнали поширюються безадресно
6 Укажіть групу тварин, яким властива ехолокація:
А – хрящові риби
Б – кажани В – амфібії Г – рептилії




Завдання з 06.04.20  по 17.04.20:

06.04.20 - понеділок

Тема: Комунікація тварин. Елементарна розумова діяльність.

1. Опрацювати § 49,  дати відповіді на питання після параграфу. 
Продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=0VqwFls2zYs&list=PLZD7dgw_k9JfyuObvznTeIS9DMl1s28Ul&index=4

2. Виконати тест онлайн

 Для того щоб ввести відповіді натисніть 
1.      Спрямований рух живого організму відносно якогось чинника – це:
а) хомінг                 в) рефлекс
б) таксис                 г) інстинкт

2.      Мігруючою твариною є:
а) бджола                в) вугор європейський
б) каракут               г) ставковик


3.      Демонстрація оперення в райських пташок – це приклад поведінки:
а) харчової                       в) гігієнічної
б) репродуктивної           г) захисної



4.      Суспільною твариною є:

а) тигр амурський            в) зозуля

б) вовк                               г) горобець



5.      Розподіл ролей (обов’язків) у тваринних угрупованнях називається:

а) ієрархія                         в) хомінг
б) комунікація                  г) етологія

6.      Сукупність безумовних рефлексів, які характерні для особин даного виду в певних умовах називається:
а) хомінг                          в) рефлекс
б) комунікація                 г) інстинкт


09.04.20 – четвер

Тема: Узагальнення знань з теми «Поведінка тварин»

Повторити § 43 - 49,  
Підготувати міні-проекти за темами:  (продовжуємо) – хто ще не зробив!
1.     Спільноти тварин
2.     Чому мігрують тварини
3.     Як спілкуються тварини
4.     Як вчяться пташенята
5.      Як тварини користуються знаряддями праці

13.04.2020 – понеділок

Тема: Узагальнення знань з теми «Поведінка тварин»

Виконати практичну роботу

Практична робота  «Визначення направленості поведінкових актів тварин (за відеоматеріалами)»

Варіант виконання роботи 1
                              Хід роботи
1.Розгляньте  будь який  відеосюжет (гніздування птахів, полювання хижих тварин, збирання пилку бджолами тощо).
2.Визначте стратегію поведінки.
3.Виділіть певні поведінкові акти і визначте їх направленість: харчові (пошук їжі і спосіб її добування), захисні (захист від ворогів або чинників зовнішнього середовища), репродуктивні (будування гнізд, приваблення самок, шлюбні танці тощо)
4.Визначте стадії даних поведінкових актів.
5.Зробіть висновки.


Варіант виконання роботи 2

Виконати Практичну роботу за матеріалами відео : https://www.youtube.com/watch?v=dTlHkdH4O4M&list=PLZD7dgw_k9JfyuObvznTeIS9DMl1s28Ul&index=3
Скласти таблицю і написати висновок – інструкція на відео!!!
Чекаю фото таблиці і висновку


16.04.2020 – четвер

Тема: Узагальнення знань з теми «Поведінка тварин»

Виконати тестову контрольну роботу.
 Для того щоб ввести відповіді натисніть ТУТ ТА ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ 


Контрольна робота для 7 класу з теми: «Поведінка тварин» 
І рівень ( один варіант правильної відповіді)

1.     Наука, що вивчає поведінку тварин це:
 а) зоологія; б)етологія;

2.     Принципи функціонування живих організмів в техніці застосовує: 
а)біологія; б)біоніка

3.     Вроджені спрямовані рухові реакції це - 
а)таксиси; б) кінези; в)наслідування

4.     Вроджені неспрямовані рухові реакції це -
а)таксиси; б) кінези; в)наслідування

5.     Набуті відповідні реакції на стимули це –
 а)безумовні рефлекси; б)розумова діяльність; в)умовні рефлекси

6.     Соціальна поведінка характеризується:
 а) комунікацією; б)хоумінгом; в)міченням

ІІ рівень ( одна або кілька правильних відповідей. В дужках після номера завдання вказано кількість правильних варіантів)

7. (2)    Види научіння: 
а)імпринтинг; б) звикання;  в)здатність передбачати; г)використання знарядь праці

8. (1)    Виберіть приклади репродуктивної  поведінки:
 а)шлюбні танці; б)полювання вовків; в)пошук їжі; г)дослідницька діяльність

9. (2)    Які інстинкти  відносяться  до репродуктивних?
 а)харчові; б)орієнтувальні; в)батьківські; г)територіальні

10.    (2)     Реакції набуті протягом життя:
 а) безумовні рефлекси; б) умовні рефлекси; в)біологічні ритми; г)кінези

11.  (2)      Ознаки репродуктивної поведінки:
 а) сезонність; б)сплячка; в)агресія; г)залицяння
   
ІІІ рівень

12.Виберіть прояв до кожної форми поведінки
1. Індивідуальна
2. Репродуктивна
3. Соціальна
А)полювання лисиці на зайця;
Б)будівництво термітника;
В)напад бегемота на антилопу;
Г)турнір глухарів;




ЗАВДАННЯ з 21.04.20  по 24.04.20:


20.04.2020 - понеділок
Тема 4: Організми і середовище існування

Тема: Популяція, екосистема та чинники середовища
Опрацювати § 50; по ходу вивчення скласти схеми з прикладами (в зошиті з біології):
1)    Групи екологічних чинників
     ↓                  ↓                ↓
2)    Середовища життя тварин
     ↓        ↓        ↓            ↓
3)    Тварини за температурою тіла
                  ↓                ↓
4)    Тварини по відношенню до вологи
     ↓                  ↓                ↓
Прислати фото конспекту, дати відповіді на питання після параграфу. 
Продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cpSpg9JF_sw



23.04.2020 – четвер

Тема: Ланцюги живлення і потік енергії

Опрацювати § 51,  продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=cAU3lCH-guk&t=568s
Складіть ланцюги живлення:
А) прісної водойми:______________→____________→___________;
Б) степу: :______________→____________→___________;
В) лісу: :______________→____________→___________;
Г) моря: :______________→____________→___________.
Чекаю фото!

Виконати тест онлайн
Тема: Ланцюги живлення і потік енергії


 Для того щоб ввести відповіді натисніть ТУТ ТА ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ

ЗАПИТАННЯ №1  
Продуценти – це:
А. тварини
Б. бактерії
В. рослини
Г. гриби

ЗАПИТАННЯ №2 
Консументи – це:
А. гриби
Б. рослини
В. тварини
Г. бактерії

ЗАПИТАННЯ №3 
Редуценти...
А. утворюють органічні речовини
Б. споживають органічні речовини
В. руйнують органічні речовини
Г. споживають і руйнують органічні речовини

ЗАПИТАННЯ №4
Познач правильні твердження
А. Ланцюг живлення іноді починається з хижих тварин
Б. Ланцюг живлення починається тільки з рослин
В. Ланцюг живлення складається тільки з 3 ланок
Г. Ланцюг живлення складається з 3 і більше ланок

ЗАПИТАННЯ №5
Перша ланка ланцюга живлення: 
А. рослиноїдні тварини
Б. хижі тварини
В. рослини

ЗАПИТАННЯ №6
Який ланцюг живлення складено правильно?
А. кабан - вовк - жолуді
Б. жолуді - кабан - вовк
В. жолуді - вовк - каба6



Матеріал з 27.04.20  по 08.05.20:


27.04.2020 – понеділок

Тема: Співіснування організмів в угрупованнях

Опрацювати § 52 ; по ходу вивчення скласти конспект з визначеннями і прикладами (в зошиті з біології):
1.     Мутуалізм – це…
2.     Конкуренція - це…
3.     Хижацтво - це…
4.     Паразитизм – це…
5.     Коменсалізм – це…
Прислати фото конспекту, дати відповіді на питання після параграфу. 
Продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=e_Py46p_BYg





30.04.2020 – четвер

Тема: Вплив людини та її діяльності на організми. Екологічна 

етика

Опрацювати § 52,  продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=NTyxJQDIKM4

 




04.05.2020 – понеділок

Тема: Основи охорони природи. Природоохоронні території. 

Червона книга України.

Опрацювати § 53; продивитися відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=e_Py46p_BYg
Відповіді на питання(письмово) не з ГДЗ!!! - виконати і переслати фото всіх завдань

Виконати тест онлайн
Тема: Основи охорони природи.


 Для того щоб ввести відповіді натисніть ТУТ ТА ЗАПОВНІТЬ ФОРМУ


Запитання 1
Червона книга України - це
А. книга червоного кольору  
Б. книга, в яку занесено культурні пам'ятки держави  
В. книга, в яку занесено рідкісні або зникаючі види рослин і тварин

Запитання 2
Чим шкідлива для природи господарська діяльнясть людини? 
А. збільшується кількість різновидів рослин і тварин  
Б. покращується життя тварин
В. зменшується кількість видів рослин і тварин

Запитання 3
Познач тварин, занесених до Червоної книги (2 ВІДПОВІДІ) 
А. Білка
Б. Бражник мертва голова
В. Лелека чорний
Г.  Ведмідь

Запитання 4
Познач рослини , занесені до Червоної книги (2 ВІДПОВІДІ)
А. лілія біла
Б. ромашка
В. нарциз вузьколистий
Г. лілія лісова

Запитання 5
Відгадай тварину за описом
Перелітний птах. Оперення чорне, тільки груди, черево, низ живота і пахові пера - білі. Дзьоб і ноги червоні. Оселяється в старих лісах біля водойм. Занесений до Червоної книги України
А. лелека
Б. сірий журавель
В. чапля
Г. лелека чорний

Запитання 6
Чому для цієї книги обрали саме червоний колір? 
А. це красивий колір
Б. це яскравий сигнал
В. це сигнал небезпеки


07.05.2020 – четвер

Тема: Узагальнення з теми і створення навчальних проектів за 

темами:
-         Як тварини пристосовані до життя в різних умовах
-         Червона книга України (тварини)
-         Заповідники України
-         Національні природні парки України
-         Вимерлі тварини Землі (Чорна книга)
-         Заходи щодо охорони тварин
Вибрати одну тему і створити творчий проект з визначеннями, схемами, малюнками, прикладами. Чекаю фото.  






Матеріал з 12.05.20  по 22.05.20



14.05.2020 – четвер

Тема: Узагальнення і контроль знань з теми «Організми і 

середовище існування»

Повторити § 50 – 53.

Виконати тест-онлайн з теми 
Узагальнення і контроль знань з теми 

«Організми і середовище існування»

Для того щоб ввести відповіді натисніть 






18.05.2020 – понеділок

Узагальнення

Тема: Подібність у будові та проявах життєдіяльності рослин,

 бактерій, тварин, грибів – свідчення єдності живої природи

Опрацювати текст підручника с.207-208
ЗРОБИТИ КОНСПЕКТ ПАРАГРАФА





21.05.2020 – четвер
Тема: Створення навчальних проектів за темою 

«Різноманітність тварин свого краю»:

Вибрати одну тварину нашого краю і створити творчий проект з назвою, малюнком або фото тварини, її описом і значенням (на А-4). Чекаю фото цікавих, творчих проектів.  





Матеріал з 25.05.20  по 29.05.20:

25.05.2020 – понеділок
Тема: Узагальнення , повторення, систематизація знань за курс

 7 класу

Повторити, продивитись § 5-27,
Виконайте ігрові вправи за посиланнями:


28.05.2020 – четвер
Тема: Узагальнення , повторення, систематизація знань за курс

 7 класу

Повторити, продивитись § 28-41,
Виконайте ігрові вправи  за посиланнями:



Дякую за роботу в цьому навчальному році!
 Бажаю приємного відпочинку влітку під час канікул!




Комментариев нет:

Отправить комментарий