Для 11 класса учебные планы часть 1


Індивідуальний план роботи на час карантину
вчителя біології КЗ « Веселівська ЗОШ IIII ст. № 2»
Мусіхіної Галини Петрівни
датадаДата
Предмет
Клас
Тема уроку
План ,інструктаж до виконання завдань
13.03






Біологія
8

Навчання. Розумова діяльність
П.51. виписати терміни , визначення , скласти конспект
Біологія і екологія
11
Статистичні параметри популяції


П 85.ст. 179, випис. терміни скласти опорний конспект.
Біологія
9
Поняття про селекцію, одомашнення тварин
П. 61., скласти конспект ст. 260-261.відповідати на питання
16.03



Біологія
спецкурс
8


Властивості молока як природного оксиданта
Підготувати повідомлення, презентацію
Біологія і екологія
11



Пр.\р Розрахунок чисельності популяції
 П. 86. випис. терміни скласти опорний конспект п.п.  6 ЗНО

Екологія
5
Взаємозвязки між рослинами. Ярусність
Підібрати інформацію з додаткової  літератури, інтернету

17.03
Біологія і екологія

11
Екосистема  як центральний об’єкт  вивчення екології
П.87. табл. ст..182. випис. терміни скласти опорний конспект п.п.6. ЗНО
Біологія і екологія

11
Склад екосистеми; біоценоз та біотоп
П. 87. ст..183. випис. терміни скласти опорний конспект  п. 7.ЗНО
Біологія


9


Поняття про селекцію,одомашнення рослин
П.61. ст..261-263.відповідати  на питання ,скласти конспект
Біологія

8


Мова , мислення
П.52  заповнити таблицю .ст. 299-230, скласти конспект
18.03
Біологія

9
 Методи селекції
П. 62. ст. 264- 266., заповнити таблицю, скласти конспект.
Біологія і екологія

11
Просторово – часова неоднорідність біоценозів( ярусність та мозаїчність
П. 88. терміни випис. терміни скласти опорний конспект .п.п 8
Біологія

8
Свідомість. Пам'ять
П 53.,виписати визначення ,скласти  конспект
19.03
Біологія
9
Біотехнологія
П. 63.ст. 269.  ілюст.173 скласти конспект, виписати визначення, терміни.
19.03






Біологія
8

11
Біологічні ритми .
П. 54. конспект ст.238
Біологія і екологія

Часова неоднорідність екосистем
П. 89. випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 9. ЗНО
Біологія і екологія
11
Трофічна структура біоценозу та екологічної піраміди
П. 89. випис. терміни скласти опорний конспект п.п.10 ЗНО

20.03
Біологія і екологія
11
Пр\ роб. .Розкриття трофічної структури біоценозу
П. 90. випис. терміни скласти опорний конспект  п.п.11.ЗНО




30.03








Біологія
9
Біотехнологія
П.63.ст. 269-271таблиця.ст.271 скласти конспект
Біологія
8
Гомеостаз.
П.55.таблиця. ст.244. конспект.
Біологія
спецкурс
8


Пахучі секрети тварин

Підготувати презентацію, реферат

Біологія і екологія
11



Сучасні уявлення про біосферу як глобальну екосистему.

П.91 випис. терміни скласти опорний конспект п.п 12.ЗНО
Екологія
5
Взаємозв’язок і взаємовплив   між  рослинами і тваринами

Підготувати повідомлення. Скласти міні - проект
31.03









Біологія
9
Основи генетичної інженерії
П.64. ст..272-274. термін, скласти. конспект
Біологія


8


Ендокринна регуляція
П.56. ст.. 248. конспект
Біологія і екологія
11

Структура та складові біосфери

П. 92 випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 13.ЗНО
Біологія і екологія
11
Жива речовина  у біосфері

П.93 випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 14. ЗНО
01.04
Біологія


9
Роль генетичної інженерії в біотехнології і медицині

П.64. ст.274-275. заповнити таблицю, вивчити терміни
Біологія

8
Залози внутрішньої секреції.
П.57. ст.249-250 скласти конспект
Біологія і екологія
11
Біогеохімічні цикли
П.93 випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 15.ЗНО




02.04.




Біологія
9
Генетично модифіковані організми



П.65. ст..276-277. випис. значення .гмо, скласти опорний конспект.
Біологія
8
Залози змішаної секреції
П.57.ст. 251- 252.заповнити таблицю.ст.252
Біологія і екологія
11
Еволюція біосфери
П.94. випис. терміни скласти опорний конспект  п.п. 16.ЗНО

Біологія і екологія
11

Сучасний стан розвитку біосфери
П.95. випис. терміни скласти опорний конспект  п.п. 17. ЗНО

03.04
Біологія
8
Стрес
П.58. ст.. 256 . заповнити таблицю скласти конспект
Біологія
9
Генетично модифіковані продукти
П.65. ст.. 278  -279. підготувати  презентацію,скласти конспект
Біологія і екологія
11

Основні глобальні екологічні проблеми сучасної  біосфери



П.95. випис. терміни скласти опорний конспект п.п18. ЗНО







Використовувати при підготовці д\з інтернет (ютуб, видеоурок биология клас  -тема уроку)


                             Індивідуальний план роботи вчителя біології
Мусіхіної Галини Петрівни на період карантину .

Дата
предмет
клас
Тема уроку
План - інструкція
06.04
екологія
5
Людина – частина природи
П.27. підготувати повідомлення YouTude,

спецкурс
8
Пахучі секрети тварин
YouTude, Підготувати повідомлення, презентацію

Біологія і екологія
11
Показники порушення стійкості біосфери
П.94.скласти таблицю ст.197YouTude, interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
07.04
біологія
9
Природно – заповідний фонд України - основа збереження біорізноманіття  держави
П.44 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія
8
Профілактика захворювань ендокринної системи
П.58  таблиця ст. 256
interactive.ranok.com.ua
8клас  біологія
Біологія і екологія
11
Узагальнення знань з теми
 « Екологія»
п п..87-95 YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
zno.osvita.ua › biology › list 2010

Біологія і екологія
11
Основні уявлення  про антропогенний  вплив на біосферу
П.95 скласти схему екологічних проблем. ст. 199. від на питання YouTude,. interactive.ranok.com.ua
 11клас  біологія
08.04
біологія
9
Природно – заповідний фонд України - основа збереження біорізноманіття  держави
П..13 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія і
екологія

11
Особливості природного  і антропогенного забруднення довкілля
.п. 95.Ст.200-201
Виписати
порівняльну таблицю.ст.201 YouTude,. interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
Біологія 

8
Гіпоталамо- гіпофізарна система

09.04
Біологія 

9
Основи заповідної справи
.13 (географіяУкраїни  8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія
8
Імунна система. Імунітет. Імунізація
П. 59.
Таблиця ст. 264, опорний конспект.
Біологія і
екологія

11
Види забруднень
П. 97.ст.204. скласти опорний конспект YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
 zno.osvita.ua › biology › list 2011

Біологія і
екологія

11
Наслідки забруднень для екосистем і людини
П.96 під.презентацію
Скл.опорний конспект YouTude,. interactive.ranok.com.ua 11клас  біологія
10.04
Біологія і
екологія

11
Поняття якість довкілля
П.97.скл. опорний конспект YouTude, interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія.
zno.osvita.ua › biology › list 2012

Біологія 

9
Національні  парки.Заказники та пам’ятки природи
.п. 45 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
Біологія
8
Інфекційні захворювання
П. 60. скласти таблицю. ст. 264
13.04
екологія
5
Вплив природи на людину
П.27. підготувати міні -проєкт

спецкурс
8
Парадокси тваринного світу
Підготувати презентацію, реферати
Біологія і екологія
11
Екологічна  складова управління

П.п.97.Підготувати повідомленя YouTude,. interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
14.04
біологія
9

Збереження біорізноманітності  в ботанічних садах
.13 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія
8
ВІЛ. СНІД. Профілактика захворювань


Підготувати на вибір презентацію,буклет «Профілактика СНІДу»
Біологія і екологія
11
Фактори порушення якості атмосфери

П.98. опорний конспект, скласти таблицю
 « види смогу» YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас.  біологія
Біологія і екологія
11
Основні  напрями охорони атмосфери

П.П.98.
Відповідати на питання YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас,  біологія.
zno.osvita.ua › biology › list 2013

15.04
біологія
9
Збереження біорізноманітності  в колекціях культур,

П. 46 (географіяУкраїни  8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія і
екологія

11
Основні причини порушення якості природних вод

П.99.Скласти схему
« Види забруднень», опорний конспект YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас,  біологія
Біологія 

8
Алергія
П.61. визначення і терміни
конспект
16.04
Біологія 

9
Проблеми біологічних  інвазій

 (географія України  8клас), опорній конспект.YouTude,.
Інтернет ресурси

Біологія
8
Взаємодія регуляторних систем організму

YouTude,.П. п.57-61. ст. 269,
Біологія і
екологія
11
Загальне уявлення про геологічне середовище

     П.100ст. 210
Опорний конспект YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
Біологія і
екологія
11
Екологічні функції  геологічного середовища
П.100 ст.211 YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія
17.04


Біологія і
екологія
11

Причини деградації грунтів
П.100. підготувати міні – проект з використанням місцевого матеріалу YouTude,
interactive.ranok.com.ua
11клас  біологія.
 zno.osvita.ua › biology › list 2014


Біологія 

9
Екосистеми та ландшафти України особливого наукового та природоохоронного значення

П. 31 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
interactive.ranok.com. ua
Біологія
8
Здоровий спосіб життя

Підготувати реферат, буклет, презентацію
( на вибір)
21.04
біологія
9
Основні природні комплекси Українського Полісся
П. 33. (географія України  8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія
8
Будова та функції репродуктивної системи  чоловіка та жінки
П.62. таблиця ст. 274., відповідати на питання
Біологія і екологія
11
Антропогенний вплив на біологічне різноманіття
П.101. Вивчити терміни і визначення. YouTude,.
interactive.ranok.com.ua 11клас  біологія


Біологія і
Екологія

11


Міжнародні угоди та екологічна політика України
П.102.ст. 214.  (таблиця.) вивчити типи природоохоронних територій YouTude,.
interactive.ranok.com.ua 11клас  біологія
 zno.osvita.ua › biology › list 2014


22.04



Біологія


9
Види, що перебувають під особливою загрозою зникнення
(географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
Інтернет ресурси




Біологія і
екологія
11
Сталий розвиток та  збалансоване природокористування
П. 102., ст.215, відповідати на питання YouTude,.
interactive.ranok.com.ua 11клас  біологія
Біологія 

8
Статеві клітини та їх розвиток
П. 63
YouTude,.Internet Urok. ru
23.04

Біологія 

9
Національні природні парки.Збереження біорізноманітності Українського Полісся
П. 33 (географія України  8клас), опорній конспект.YouTude,.

Біологія
8
Запліднення. Генетичне визначення статі.
П.64. схема .ст. 280
YouTude,.Internet Urok. ru
Біологія і
екологія

11
Базові положення природокористування
П.п.102. конституція України. YouTude,.
Біологія і
екологія

11
Природні ресурси, принципи їх класифікації
П.103ск. схему ст. 216
( природні ресурси). опорний конспект YouTude,.

24.04
Біологія і
екологія

11
Принципи  управління природними системами
Практична робота
h.Ст. 217 YouTude,.
zno.osvita.ua › biology › list
2015

Біологія 

9
Біорізноманітність лісостепу. Види, що перебувають під особливою загрозою зникнення
П.34( географія України 8клас)
конспект
Біологія
8
Спадковість. Спадкові захворювання.
П. 65. скласти опорний   конспект YouTude,.




        8 клас – Індиго та УНІАН 
        9 клас – Рада та UA:Культура
        10 клас – UA:Перший
        11 клас – М1

При підготовці до уроку використовувати  мережу Інтернет, відеоуроки на каналі Vou Tube;телебачення канали


Індивідуальний навчальний план
з російської мови та літератури
з 13 березня по 24 квітня 2020 року (вчитель Бевзенко О.М.)
  Дата
  Клас
               Тема
             Рекомендації
13.03
6 рос.мова
 Разносклоняемые и несклоняемые имена существительные
1.В теоретическом материале (стр.87,89 учебника) найти и выучить определения разносклоняемых и несклоняемых сущ.,
2.обратить внимание на написание суффикса -ен-(стр.87 внизу)
3.,рассмотреть таблицу на стр.90, понять,как определить род несклоняемых сущ
4..Выполнить упр.121,123,128.
13.03
6-заруб.лит-ра
В.Г.Короленко “Сліпий музикант”.Пошук головним героєм свого місця в житті.Тема мистецтва.
1.Прочитати матеріал підручника про Короленка,про його зв”язок з Україною (стор 154-156),
2.Перевірте себе (питання стор.156)
3.Прочитати текст твору “Сліпий музикант” (стор.156-164)
4.Передивіться фільм “Сліпий музикант”(реж.Т.Лукашевич,1960р.),порівняйте з текстом,що нового дізналися з фільму.
5.Запишіть у зошит імена героїв твору,які сприяли розвитку Петруся.Що саме вони зробили для цього..
13.03
8-рос. мова
Обособление согласованных и несогласованных определений.
ИЗучить теоретический материал (стр. 147-148),обратить внимание на несогласованные определения и способы их обособления,выполнить упр.198,201.
13.03
8-лит-ра
 «Ревизор». Образ Хлестакова. Хлестаков и хлестаковщина.Сила о обличения социального  зла в ккомедии
Прочитав 3-5 действия,записать в тетради план-хар-ку Хлестакова.,вопросы 9,10,11,12 на стр. 203.
16.03.
7-рос.мова
нНаречие как часть речи.НЕ с наречиями.
Изучить правила п.40-41,обратив внимание на разряды наречий и правописание не с наречиями,выполнить упр.198,199,202.
16.03
7-лит
Романтика и сила любви («Дары волхвов»), Способность к самопожертвованию ради близкого человека как отличит.черта героев.
Изучить особенности новеллы как жанра,прочитать “ДАРЫ ВОЛХВОВ”,определить почему новелла имеет такое название,составить монологи от лица героев “Мой подарок Делле (Джиму)”.
16..03.
8-ро
Обособленные приложения,знаки препинания при них.
По материалу параграфа (пп 30-31).,определить,что могут обозначать приложения,в упр.203 найти приложения,выполнить упр.205,206
16.03.
8-лит.
Контрольное сочинение по комедии Н.В.Гоголя “Ревизор”
Темы сочинений выложу в Viber/
16.03
11-рос.
Орфографические нормы
Повторяем правила правописания приставок,безударных гласных,этимологию слов,(стр.202-206),упр.4,5.
17.03
10-заруб.лит
Эволюция главного героя романа О.Уайльда “Портрет Дориана Грея”.Роль фантастики и символики в произведе- нии.Традиции и новаторство писателя в жанре романа.
Обратите внимание на отношения Дориана Грея и Генри Уоттона,Дориана и Сибил Вейн,изобразить графически деградацию личности Дориана Грея,сделайте вывод.Написать сочинение на тему:”Дориан Грей-жертва философии гедонизма”.
17.03
5-рос.мо-ва
Имя прилагательное.Измене-ния прилагательных по родам,числам и падежам.
Изучите,что обозначают прилагательные  (стр.165),как они изменяются,как проверить окончание прилагательных (стр.170-171), выполнить    упр.444,445,457.
17.03
5-заруб.
Л.Керролл “Аліса в Країні  Див”Творча історія книжки,її зв”язок з біографією письменниці та життям Англіі.
Ознайомтеся з біографією Л.Керролла та історією написання казки “Аліса в Країні Див”(дивись в Інтернеті),подивитися мультфільм про Алісу,цікаві відомості про письменника записати в зошит.
17.03
9-лит.
“Евгений Онегин как тип лишнего человека.Образ поэта-романтика (Ленского).Проблематика произведения.
Прочитать 1-4 главы романа,записать в виде плана,что вы узнали о герое,чем он отличался от других,почему сошёлся с Ленским.
18.03
6-рос.мова
Падежи им.сущ.Буквы е/и вокончаниях сущ-ных.Написание Ь после шипящих.
ПО материалам & 17-18 вспомнить склонения сущ.,изучить правила на стр.82,84,85,выполнить упр.109,113.Используя рубрику “Хотим знать больше”,выполнить упр.116.
18.03
6-заруб.
В.Короленко “Сліпий музикант”.Петро Попельський і Евеліна.
Охарактеризуйте стосунки Петра і Евеліни,де вони познайомились,чому потоваришували,що їх пов”язувало.Запишіть у зошиті риси хар-ру,які є спільними у цих героїв.Дочитати твір(стор 164-169),по можливості,прочитати повість в повному обсязі.
18.03
7-рос.мова
Степени сравнения наречий.Ударения в наречиях.
Изучить,как образуются степени сравнения наречий,какие формы имеют,уметь отличать от степ. сравн.прилаг.(по вопросу!!!)-стр143,выполнить упр.206,210,212.
18.03
7-лит-ра
Внекл.чт. О.Генри “Последний листок”
Прочитать новеллу,дать оценку поступкам героев,составить таблицу “Положительные и отрицательные стороны художника Бермана”.
18.03
9-рос.мо-ва
Сложные предложения с разными видами связи:союзной и бессоюзной.
На стр.164 учебника алгоритм определения смысла сложных предложений (Расширяем знания),выполнить упр.186 (ІІ часть-письменно,188.
18.03
9-лит-ра
Образ Татьяны Лариной и автора в романе А.С.Пушкина “ЕВгений Онегин”.
Прочитать роман до конца,вопросы на стр 231-236,Составить цитатный план к образу героини,выучить отрывок из романа наизусть (2 строфы).
18.03
11кл-заруб
Епічний театр Брехта:теоретичні засади і худ. практика.Б.Брехт “Матінка Кураж та її діти”.Зображення війни як засобу збагачення в драмі.Ідея попередження та риси “епічного театру” в п”єсі.
Прочитать стр 117-122 учебника,обратив внимание на хар-ку епического театра,проанализируйте один из образов пьесы,записать в тетрадь основное о герое,составьте сенкан на тему “Драма-предостережение”
19.03
10кл.-рос мова
Синтаксис
Используя материал учебника (стр.206-209),определить роль предложений в речи,изучите таблицу на стр.211,выполнить упр.1,2,8.
19.03
10 кл.-рос. мова
Контрольная работа
Написать сочинение на одну из тем:1.
 “Что может дать роман “Подросток”современным молодым людям?”2.”Я и Достоевский”,3.”Подросток-это я”(пишите в рабочей тетради.
19.03
11кл.-рос мова
М.Булгаков “Мастер и Маргарита”.Диалог-обсуждение проблематики лит.произведения
На стр 194-197 прочитать материал о БУлгакове,записать продолжение мысли “Познакомившись с жизнью Булгакова,я понял,что это человек..”,на стр.198-201  материалы о жанре романа,проблемах,идеях (используйте упр.3). 
19.03
5 кл.-рос .мова  
Имя числительное.Общее понятие.
Выучить правило на стр.175 (&33),обратить внимание,чем отличается числительное от других частей речи(стр.175).выполнить упр.465.466.
19.03
5кл-заруб.
Образ Аліси,світ її уяви і захопливі пригоди.
Прочитати уривки з повісті (стор.204-208),скласти план,питання на стор 208-усно.
19.03
9кл-рос.   мова
Сложное предложение с союзной сочинительной и подчинительной связью.
Изучить правила на стр.165-166,выполнить упр.189,190(7предлож.)
20.03
7кл-рос.   мова
Способы образования наречий.НЕ и НИ в наречиях.
Рассмотреть таблицу на стр.147,выполнить упр.214,216,Выучить правило на стр.149,выполнить упр.219,220.

20.03
6кл.-рос.  мова
Написание НЕ с именами прилагательными.
Выучить правило на стр.123 учебника,выполнить упр.164.
20.03.
6кл.-заруб.
В,Короленко “Сліпий музикант”.Образ Максима Яценка,твердість його переконань,увага і повага до інших.
Складіть план-характеристику Максима,починаючи з його юнацьких років.Запишіть відповідь на питання “Чи можна назвати Петра Попельського щасливою людиною?”
20.03
8кл.-рос .мова
Рр.Рассказ с обрамлением на основе услышанного
Используя материал учебника (стр.244-246),понять,что такое обрамление,каким оно бывает. Выполнить упр.48.
20.03
8кл-лит-ра
И.С.Тургенев Основные сведения о жизни и тв-ве писателя.Стихотворени.
Прочитать материал учебника (стр.207-210),записать в тетрадь определение-стр. 212,прочитать тексты стихотворений,определить их тему и идею.
 .  


я в прозе “Воробей”,” Памяти Юлии Вревской”.Своеобразие лирического произведения в прозе.
(письменно).
30.03
7кл.- рос.  мова
Буквы О/А на конце наречий.Н и НН в наречиях.
На стр.151 рассмотрите таблицу о правописании о-а в наречиях,выполните упр.223.Изучите п.46 учебника( стр.154),упр.236.
30.03
7кл.- літ-ра
А,К.Дойл “Пёстрая лента”.Цикл рассказов о Шерлоке Холмсе-классика детективного жанра.Детективная лит-ра.Развитие понятия о рассказе.
Познакомиться с биографией писателя(стр.189-191),понятие “детективная лит-ра” (стр.192) записать в тетрадь,прочитать повесть(стр.192-210)
30.03
8кл.- рос.  мова
Обособленные обстоятельства.Обособление обстоятельств,выраженных деепричастиями и деепричастными оборотами.
На стр.160-161 учебника изучить правила,когда обосабливаются и не обосабливаются деепричастия,выполнить упр.213.На стр.164 обратите внимание,как строить предложения с дееприч. оборотами,выполнить упр.217.
30.03.
8кл.- літ- ра
И.С.Тургенев “Ася”.Естественное стихийное чувство Аси и Н.Н.,его грустная судьба.Автор и рассказчик.Лиризм повести.
Прочитать повесть(стр.213-233),посмотреть фильм “Ася”,записать в тетради,как меняется состояние Н.Н. на протяжении повести
30.03
11кл.- рос. мова
М.А.Булгаков “Мастер и Маргарита”.Библейские главы
Прочитать истор.справку(стр.207),о композиции романа (стр.208),вопросы на стр. 208-209,выполнить упр.3.на стр.210.
31.03
10кл.- .заруб.
Шарль Бодлер-поздний романтик и зачинатель модернизма.Сборник “Цветы зла”.Сонет “Альбатрос”.
чит.стр.142-148.,выпис.основные признаки модернизма,записать в тетрадь определения импрессионизма (стр.149),символизма (стр.150),изучить биографию поэта,составить конспект стр.156-160(анализ циклов сборника),наизусть по выбору -стр.161-164.
31.03
5кл.- рос.  мова
Употребление имени числительного.
Обратите внимание,чем отличается числит. от других частей речи (стр.175),выполнить упр.467.Прочитать стр177(упр.469.),выполнить упр.472,474
31.03
5кл.- заруб.
Персонажі,які оточують героїню повісті-казки Л.Керролла “Аліса в Країні Див”.Особливості худож. мови твору.
прочитати стр.208-220(розділи 2,6),запишіть,хто з героїв запам”ятався і чому(крім Аліси).
31.03
9кл.-  літ-ра
Контрольная работа по творчеству А.С.Пушкина
материалы сброшу по Вайберу.
01.04
6кл.- рос.  мова
Лексико-грамматические разряды прилагательных:качественные,относительные,притяжательные.
пользуясь таблицей на стр.106,определить признаки каждого разряда,на стр.108-материал о переходе из одного разряда в другой( для примера-упр.149-устно),выполнить упр.150.
01.04
6кл.- заруб.
Мацуо Басьо.Хайку.Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.Лаконізм форми і широта худож.змісту хайку.
прочитати матеріал на стор.192,записати в зошиті визначення хайку,як побудовано хайку-стор193,прочитати хайку на стор194,питання на стор195.
01.04
7кл.- рос.мова
Буквы О,Е после шипящих на конце наречий.Буква Ь на конце наречий после шипящих.
выучить правила на стр.152,153,выполнить упр.228,230,232.
01.04
7кл.- літ-ра
Образы Шерлока Холмса и доктора Ватсона(Уотсона).Профессиона-лизм,наблюдательность,справедливость,мужество-отличительные качества Ш.Холмса.
на стр.211 учебника-схема,по которой строятся рассказы о Ш.Холмсе.Проанализируйте по ней рассказ “ Пёстрая лента”.Записать в тетради поведение и увлечения доктора Ройлотта.
01.04
9кл.- рос.  мова
Сложные предложения с сочинительной и бессоюзной связью.,с подчинительной и бессоюзной связью.
Изучить рубрики “ Необходимо знать”(стр.168,169),из упр.192 выписать предложения,которые соответствуют схемам,упр.194 (5предл.)
01.04
9кл.- літ-ра
Контрольная работа по творчеству А.С.Пушкина.
задания выложу на Вайбере.
01.04
11кл.- заруб
Пауль Целан “ Фуга смерти”.Вехи жизни и творчества П.Целана.Художественное новаторство автора.Ключевые метафоры.Приём противопоставления.Ведущие мотивы.
Прочитать стр.138-140,Записать,что связывало Целана с Украиной.Узнать историю  “Фуги смерти”,прочитать стихотв.,определить основные образы -символы.
02.04
5кл.- рос.мова
Местоимение.Личные местоимения.
выучить определение местоимения(стр.180),почему местоимения бывают личные(стр.181),выполнить упр.479,484.
02.04
5кл.-заруб.
Персонажі,які оточують героїню повісті-казки Л.Керролла “Аліса в Країні Див”.Особливості худож. мови твору.
Скласти план до твору,підготувати розповідь про Чеширського кота,намалювати його усмішку.
02.04
10кл.- рос.мова
Научный стиль.Общая характеристика.Стилистические особенности и языковые средства выражения.Жанры научного стиля
На материале учебника (стр.217) делаем выводы,обращаем внимание на разновидности науч.  стиля,рассмотрите таблицу на стр.218,выполните упр.на стр.219(дома).
02.04
10кл.- рос.мова
Л.Толстой “Война и мир”.Вечное течение.
Выполняя задания упр.1,2 (стр.220-221),ответьте на вопрос:каким вы видите писателя как личность,как человека.Ознакомьтесь с этапами работы Толстого над романом,с понятием “роман-эпопея”,признаками эпопеи в романе(стр.222-223).Выполнить упр. 5-8(пользуйтесь электронной хрестоматией.
02.04
9кл. -рос.мова
Сложное предложение с союзной сочинительной,союзной подчинительной и бессоюзной связью.
На стр.172 учебника прочитать материал “Необходимо знать”,выполнить упр.199,201(задание ІІ),тесты на стр.175-176.
02.04
11кл.- рос.мова
Качества оратора,необходимые для успешного выступления.Этика оратора.
Из упр.1(стр.212) выпишите советы учёного, с которыми хотели бы поспорить.,упр.2(устно).Ознакомьтесь с хар-ками речевых типов.,определите,к какому типу относитесь вы,аргументируйте свой ответ(письменно).
03.04
6кл. -рос.мова
Качественные прилагательные.Полная и краткая формы.
В п.27 учебника изучить правило (стр.116),выписать из упр.160 полные и краткие прилагательные,обратите внимание на ударение в кратких прилаг. женского рода(стр118),выполнить упр.161,163.
03.04
6кл.-за-руб.
Роберт Бернс “Моє серце в верховині”.Ідея любові до батьківщини у вірші.Антитеза.Елементи фольклору.
Прочитати а стор.195 відомості про Р.Бернса,Записати в зошит поняття “ліричний герой”,прочитати вірш “Моє серце”,проаналізувати його,вивчити напам”ять.
03.04
8кл. рос.мова
Обособление обстоятельств,выраженных существительными с предлогами.
Обратить внимание на существ. с предлогами,которые выделяются запятыми (стр.167-169),выполнить упр.218(5 предл.),219.
03.04
8кл.- лит.
И.С.Тургенев “Ася”.Образ “тургеневской девушки”.Самобытный,обаятельный образ главной героини.Проблем счастья в повести.
Записать историю судьбы Аси в виде плана,вопросы 5-11 на стр.233,вопросы 6-10 на стр.234,обратите внимание на выражение” тургеневская девушка”,своё понимание запишите в тетрадь.
06.04
7кл.- рос.мова
Правописание наречий.Дефис в наречиях.
Изучить правила на стр.157-158,выполнить упр.241,246.
06.04
7кл.- лит-ра
Контрольная работа по теме “А.П.Чехов,О.Генри,А.Конан Дойл”.
Задания будут в ВАЙБЕРЕ
06.04
8кл.- рос. мова
Обособление уточняющих обстоятельств.
Необходимо знать,что такое уточняющие обстоятельства (стр.170),что подразумевается под уточнением(стр.171,упр 222.
06.04
8кл.-   лит-ра
М.Е.Салтыков-Щедрин. Краткие сведения о жизни и тв-ве писателя.”Сказки для детей изрядного возраста”.”Премудрый пескарь”.Особенности сказочного сюжета.
Познакомиться с биографией писателя,его политич.взглядами(стр.235-237),прочитать сказку “Премудрый пескарь”.
06.04
11кл.- рос.мова
Выступление публицистического хар-ра.
Поработайте с текстом на стр.216-217,ответьте письменно на вопрос:”Что в речи А.И.Солженицына перекликается с проблемами,поднятыми в романе “Мастер и Маргарита” М.Булгакова.
07.04
5кл.- рос.мова
Притяжательные и указательные местоимения
Прочитать на стр.186-187 теоретич.материал о притяжательных и указательных местоимениях,их особенностях,о том,как они изменяются.Выполнить упр.489,491.
07.04
5кл.-заруб.
Позакл.чит. А.Линдгрен “Пеппі Довгапанчоха”
Ознайомтеся з біографією А.Ліндгрен (стор.302-304 підручника “Література(російська)),прочитати уривки з твору про Пеппі-стор.305-318.
07.04
10кл. заруб.
Образи,символи,особливо-сті поетичної мови у віршах Ш.Бодлера.Теоретичні засади й  художні відкриття франц.символізму.
Прочитать стихотв.”Альбатрос”,”Соответствия”,”Вечерняя гармония”(стр.161-165) и комментарии к ним,ответьте на вопросы 9,11(стр.165)
07.04
9кл.- лит-ра
Основные вехи жизни М.Ю.Лермонтова.Основ- ные темы и мотивы лирики.Стихотворение “Смерть поэта”.
Прочитать статью учебника о Лермонтове,(стр.246-255),сост.план статьи,прочитать стихотв.”Смерть поэта” и его анализ(стр.256-260).
08.04
6кл.- рос.мова
Степени сравнения качественных прилагательных
на материале учебника-стр.110-изучить,как образуются  степени сравнения и какие формы имеют.Выполнить упр151(1и2задание),158.
08.04
6кл.- заруб.
Джанні Родарі “Листівки з видами міст”.Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша.
Прочитати відомості про Дж.Родарі(стор.202-203),прочитати вірш і відповісти на питання-стор.205,записати у зошиті відомості про пам”ятки,які згадуються у вірші (про одну пам”ятку-на вибір)
08.04
7кл.- рос.мова
Контрольное сочинение
используя материалы стр.256-257 учебника, написать сочинение на выбранную вами тему,включив в него описание внешности героя,его поступков.
08.04
7кл.- лит-ра
Дж.Олдридж “Последний дюйм”.Краткие сведения о писателе.Тема мужества человека,способного подчинить себе обстоятельства.
Прочитать материал на стр.222-224 учебника или в Интернете о Дж.Олдридже,отметить,что способствовало формированию писателя,прочитать рассказ “Последний дюйм”(в Интернете),посмотреть фильм(реж.Т.Вульфовича и Н.Курихина,1958 г.),сравните их.
08.04
9кл.- рос.мова
Контрольное сочинение публицистического хар-ра.
Используя материалы учебника(стр.243-247),написать сочинение на одну из тем:”Есть ли у книги будущее?”или “Чтение-вот лучшее учение”.
08.04
9кл.-  лит-ра
Своеобразие трактовки темы любви в лирике М.Ю.Лермонтова.
Прочитайте стихотворения Лермонтова о любви (стр.260-263),рассмотрите вопросы к ним,ответьте письменно на вопрос:”Чем созвучны эти стихотворения?”
08.04
11кл.- заруб.
Сочинение-рассуждение по изученным произведениям о войне
Темы сочинений:1. “Самое страшное чудовище для людей-это война”. 2”.Доколе не будет у человечества согласия?”
09.04
5кл.- рос.мова
Глагол.Неопределённая форма глагола.
Вспомнить,что вы знаете о глаголе,прочитайте материал упр.504(стр.191-192).Что нового вы узнали.Выполнить упр.506.На стр.192-193-сведения о неопределённой форме глагола (инфинитиве),суффиксе -ся/cь,правописании  -тся/ться в глаголах.Выполнить упр.511.
09.04
5кл.-заруб.
Позакл.чит. А.Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”.Дивовиж- ний світ мрії та пригод у повісті.
На основі тексту твору скласти таблицю “Переваги і недоліки проживання на самоті”.,які риси хар-ру притаманні Пеппі-запишіть.Що вигадала Пеппі про себе і про життя в інших країнах.
09.04.
11кл.- рос.мова
М.Булгаков “Мастер и Маргарита”.”Каждому будет дано по его вере”(Сатирическое изображение Москвы и москвичей)
Перечитайте главы романа в электронной хрестоматии,ответьте на вопросы учебника(стр.218-219).Выполнить письменно  дом.задан.на стр.219.
09.04
9кл.-рос.. мова
Повторение.Фонетика.
Повторить сведения о фонетике,используя материалы на стр.177-1178( ителлект-карта, “Расширяем знания”),выполните упр.206,210.
09.04
10кл.-рос.мова
Л.Н.Толстой “ Война и мир”.Чтобы жить честно.
Используя материал упражнений на стр.230-232,подготовьте рассказ об одном из героев романа (по плану-стр.232).-устно.
09.04.
10кл.-рос.мова
Эссе на морально-этическую тему.
Прочитайте материалы упр.1,2 На стр.233-235,выполните упражнение 3 на стр.235.
10.04
7кл.-рос.мова
Контрольная работа по теме “Наречие”.
Задания выложу в Вайбере.
10.04
6кл.-рос. мова
О,Е после шипящих и ц после шипящих в суффиксах и окончаниях имен прилагательных.
Изучить правила на стр.129,выпол.упр.176.
10.-04
6кл.-заруб.
Р.Д.Бредбері “Усмішка”.Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні
прочитати матеріал про письменника на стор.208-210,прочитати оповідання,скласти план.(матеріал є також і в підручнику “Литература”(російська) на стор.320-321,328-332.
10.04
8кл.-рос.мова
Рр.Составление диалога на морально-этическую тему, включающую реплики с элементами описания местности,памятников.
На стр.250 учебника -рассмотреть рубрику “Необходимо знать”(о видах диалога),ответить на вопросы упр.51,52,письменно выполн.упр.53(стр.252).
10.04.
8кл.-лит-ра
“Премудрый пескарь”.Развитие образов и идей народных сказок и новые приемы социальной сатиры.Проблематика сказок Салтыкова-Щедрина.
Выполнить задание 4 на стр.243 учеб.-письменно,остальные вопросы -устно.Записать понятие “эзопов язык” в тетрадь,прочитать сказку “Медведь на воеводстве”.
13.04
7кл.-рос.мова
Служебные части речи.Предлог как служебная часть речи.производные и непроизводные предлоги.
Изучить материал на стр.164-166,выполнить упр.253,255.На стр.168-169 познакомиться со значением предлогов,понятием производных предлогов,упр .257.
13.04
7кл.-лит-ра
Дж.Олдридж “Последний дюйм”.Драматическая ситуация как средство раскрытия хар-ров героев.Роль портретных хар-тик,внутр. монологов в раскрытии душевного состояния героев.
Составить план рассказа,выпишите из текста,как ведут себя герои после трагедии.(как ведёт отец и как сын),какие советы даёт Бен сыну,можно ли их считать жизненно важными для любого человека.
13.04
8кл.-рос.мова
Обособленные обст-ва,выраженные сравнит. оборотами.
Прочитать правила на стр.173-174,упр.225-устно,упр.227-письменно.
13.04
8кл.-лит-ра
Контрольная работа по теме: “Творчество И.С.Тургенева и М.Е.Салтыкова-Щедрина”
Задания будут в Вайбере
13.04
11кл.-рос.мова
М.А.Булгаков “Мастер и Маргарита”.История любви.
Перечитайте главы повести из электрон. хрестом.ответьте на вопросы учебника-стр.220-221,напишите рассуждение об одном из главных героев романа.
14.04
5кл-рос.мова
Время глагола.Прошедшее время.
Изучить,что обозначают формы времени(стр.196-197),как изменяются глаголы прошед. времени,выполнить упр.524(используйте правило на этой странице),упр.528-устно.
14.04.
5кл.-заруб.
Контрольна робота (“Світ дитинства”)
Написати твір на одну з тем:1.Чудо “гри в радість”(за повістю “Полліанна”).2.Шукач пригод Том Сойєр.3.Надзвичайна для мене пригода Аліси.
14.04
10кл.-заруб.
Поль Верлен “Поэтическое искусство”,”Осенняя песня”.Эстетические взгляды поэта.Изображение пейзажей и души в “Осенней песне”.
Записать в тетрадь теорет.принципы символизма(стр.166-170),прочитать биографию Верлена,стихотворения и комментарии к ним,ответить на вопросы на стр.176.
14.04
9кл.-лит-ра
Роман Лермонтова “Герой нашего времени”.Жанр и композиция произведения.
Прочитать роман,об истории создания, прототипах, композиции(стр.265-267).Запишите в тетрадь,кто повествует о Печорине в каждой из глав.
15.04
6кл.-рос.мова
Написание сложных прилагательных.
Изучить правила на стр.133(таблица),выполнить упр.181,183(выписать из упр.сложные прилагат.)
15.04
6кл.-заруб.
Р.Бредбері “Усмішка”.Образ Тома,його динаміка.Поглиблення поняття про фантастику.
Відповісти на запитання підручника (стор.215),написати відповідь на питання “Про що заставляє замислитися оповідання “Усмішка”?
15.04
7кл.-рос.мова
Служебные части речи.Предлог как служебная часть речи.Производные и непроизводные предлоги.
Изучить правила на стр.165 о служебных частях речи.Выполнить упр.255.Выучить сведения о предлогах,их видах (стр.167-169),выполнить упр.257.
15.04
7кл.-лит-ра
Вн.чт.Э.По “Лягушонок.”
Прочитать рассказ “Лягушонок”,составить план,записать черты хар-ра Лягушонка.
15.04
9кл.-рос.мова
Повторение.Лексика.Фразеология.
Рассмотрите интеллект-карту на стр.181,подготовьте сообщение о лексич.единице-слове,используя данный материал.,выполнить упр.213(3 задание),219.
15.04
9кл.-лит-ра
Образ Печорина в романе “Герой нашего времени.”
На основе прочитанных глав составить план к хар-ке Печорина.Составить викторину “Внимательный ли ты читатель?”(не менее 10 вопросов.
15.04
11кл.-заруб.
Общая хар-ка прозы второй половины ХХ века.Э.М.Хемингуэй “Старик и море”.Вехи жизни и тв-ва писателя.Реалистический,мифологический  философский планы повести.Символика образов.
Составить конспект статьи (стр.148-153),прочитать биографию и историю создания повести,саму повесть,ответить на вопросы на стр.158-159,вопрос 14-письменно.,записать в тетрадь определения:лейтмотив,повесть-притча.
16.04
5кл.-рос.мова
Настоящее и будущее время глагола.
Изучить материал на стр.202-упр.533,выполнить упр.534,538.
16.04
5кл.-заруб.
М.Цветаева.”Книги в червоній палітурці”.Чарівний світ літ-ри й мистецтва у вірші.Знайомі образи з прочитаних книжок.
прочитати відомості про поетесу,(стор.220-222),запишіть назву першої поетичної збірки Цвєтаєвої,чим характеризуються вміщені в ній твори.Прочитати вірш (стор 223),відповісти на запитання.
16.04
9кл.-рос.мова
Повторение.Состав слова.Словообразование.
Используя таблицу на стр.186,вспомните о способах словообразования,выполните упр.222,226.
16.04
10кл.-рос.мова
Официально-деловой стиль.Общая хар-ка.Стилистич. особенности и языковые средства выражения.
На стр.236 учебника прочитайте материал об официально-деловом стиле,заполните таблицу об этом стиле (смотрите образец на стр.218),выполните упр.5 на стр.238.

16.04
10кл.-рос.мова
Жанры официально-делового стиля:заявление,доверен-ность,расписка,автобиография,резюме.
Проработать материал на стр.239,выполнить упр.1,3.
16.04
11кл.-рос. мова
Статья в публицистическом стиле на актуальную социально-культурную тему.
Рассмотреть материал о статье, её видах,алгоритме написания (стр.222),выполнить устно задания к упр.1,2,выполнить дом. задание на стр.225 (по выбору)
17.04
6кл.-рос.мова
Сочинение-описание по картине.
Рассмотрите репродукцию картины И.Шишкина “Уголок заросшего сада” ( стр.131 учебника),составьте описание картины (упр.179).
17.04
6кл.-заруб.
Роберт Шеклі “Запах думки”.Утвердження сили людської думки у твор.Духовне і фізичне випробування Кліві.
Прочитайте відомості про Р.Шеклі (стор.216).Записати в зошит визначення “наукова фантастика”,прочитати  “Запах думки”,скласти план.(текст є і в підручнику “Література”(російською мовою)
17.04
8кл.-рос.мова
Обособленные дополнения.
Изучить,что такое обособленные дополнения,чем они выражаются,как обосабливаются(стр.179-180),выполнить упр.235( 5 предлож.).
17.04
8кл.-лит-ра
Л,Н.Толстой Основные сведения о жизни и тв-ве писателя.”После бала.” Реальная основа рассказа.Смысл названия.
прочитать биографию писателя -стр.248-251,узнать ,какова реальная основа рассказа,прочитать рассказ,составить план,устно ответить на вопросы-стр.260-261.
21.04
5кл.-рос.мова
Наречие.Общее понятие о наречии.
Прочитать правило на стр.208,устно ответить на вопросы упр.547,выполнить упр.548(см.задание к упр.),упр.560.
21.04
5кл.-за- руб.
Твори сучасного мистецтва (літ-ра,кіно,театр та інше) для дітей і про дітей.Сучасні книжки українських та зарубіжних письменників для дітей.
Прочитати стор.249-251 підручника “Світова літ-ра,відповісти на питання.прочитати 6 розділів повісті Роальда Дала “Чарлі і шоколадна фабрика”(в Інтернеті-http://loveread.ec/read_book.php?id=11314&p=1,Записати назви розділів.
21.04
10кл.-за-руб.
Артюр Рембо “Гласные”,”Мои скитания”.Художествен- ное новаторство А.Рембо.Сочетание черт символизма и импрессионизма в сонете “Гласные”.
Прочитать материал на стр.177-180,записать конспект анализа сонета “Гласные”(стр.178-180)
21.04.
9кл.-лит- ра
Образы второстепенных персонажей романа М.Ю.Лермонтова “Герой нашего времени”.Художествен- ное своеобразие и проблематика романа.
Подготовить краткий рассказ о героях романа: женщинах Печорина( Бэле,княжне Мери,Вере),Грушницком,Максиме Максимыче,докторе Вернере.
22.04
6кл.-рос.мова
Контрольная работа по теме “Имя прилагательное”.
задания сброшу в вайбере
22.04
6кл-за- руб.
Р.Шеклі “Запах думки”.Роздуми автора про майбутнє людини і людства.Гуманістичний зміст твору-віра в перемогу людського розуму.
Запишіть ланцюжок перетворення Кліві:пантера-самка--.....,запишіть тему та ідею оповідання,якості хар-ру героя.
22.04
7кл.-рос. мова
Правописание предлогов.
Обратите внимание на антонимичность предлогов  на-c,в-из,выполнив упр.261(2 часть),Выучить правило на стр.170 о слитном ,раздельном,дефисном написании предлогов,Устно-упр.263,письменнно-264 (1.3,5,7,9,11предлож.)
22.04
7кл.-літ-ра
А.Грин “Алые паруса”.Краткие сведения об авторе.А.Грин и Украина.Романтическое ощущение,тонкий психологизм произведения.
Прочитать повесть-сказку А.Грина “Алые паруса”(смотри в Интернете     http://loveread.ec/read_book.php?id=2335&p=1,Посмотрите фильм с одноимённым названием,сравните их.
22.04
9кл.-рос.мова
Стили и типы речи.Научный стиль.
На  основе упр.42(стр.248) вспомнить и определить виды стилей.,повторить типы речи(стр.250).,на стр.252-253 прочитать о научном стиле  его разновидностях.,выполнить упр.54(3 часть) на стр.255-256.
22.04
9кл.-літ- ра
Н.В.Гоголь.Жизненный путь писателя,его связь с Украиной.Повесть “Шинель”
Прочитать биографию писателя-стр.283-290,записать основные события жизни,прочитать повесть “Шинель”.
22.04
11кл.-за-руб.
Габриэль Гарсия Маркес “Очень старый человек с крыльями”.Краткие сведения о писателе.Синтез реального и фантастического в рассказе
Прочитать материал учебника о писателе-стр.167-169,о рассказе  и понятии “магический реализм”-стр.170-171,прочитать расссказ в Интернете
23.04
5кл.-рос. мова
Предлог. Союз.
на стр.213 рассмотрите упр.562,правило на стр.214,выполнить упр.575,прочитать упр.578(сведения о союзе).,выполните упр. 583
23.04
5кл.-за-  руб.
Роальд Дал “Чарлі і шоколадна фабрика”.Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці.
Скласти план 1-6 розділів,записати у зошит відомості про сім”ю Чарлі та її життя,прочитати 7-10 розділи казки,
23.04
9кл.-рос. мова
Морфология.Повторение
на стр.188 выполнить упр.227,устно-упр..230,233,письменно-231(2-4 задания)
23.04
11кл-рос. мова
Пунктуационные нормы.
Прочитайте материал на стр.226,обратите внимание на постановку многоточия,правило оформления цитат_стр.227,230,выполнить упр.”Дома” настр.230
23.04
10кл.-рос.мова
Л.Толстой “Война и мир”Люди как реки.
Используя электронную хрестоматию,прочитайте указанные в упр.2,3.5,6 на стр.247-248 фрагменты и ответьте на вопросы этих упражнений,изучить теорию лит-ры(портрет , “диалектика души”-запись в тетрадь),стр.249-повыбору.
23.04
10кл.-рос.мова
Публицистический стиль.Общая хар-ка,стилистич.особенности.Основные жанры публицист.стиля.
Рассмотреть таблицу на стр.251,выполнить упр.2-стр.251,прочитать текст на стр.252-253,257,изучите языковую специфику стиля и его жанры.Выполните задания “Дома”-стр.259-по выбору
24.04
7кл.-рос.мова
Союз как служебная часть речи.Союзы сочинительные и подчинительные.
Прочитав материал на стр.172-173 учебника,уяснить роль союзов в предложении,какими союзы бывают по составу и назначению,проанализировать таблицу-упр.267(виды сочинительных и подчинительных союзов),упр.268(все задания).
24.04
6кл.-рос. мова
Имя числительное.Количественные числительные.Склонение количественных числительных.
Узнать из материала учебника (стр.139-140),что такое имя числительное,его роль,разряды,как они изменяются,выполнить упр.186.На стр.142-деление числительных по составу,на стр.144-правописание числительных,выполнить упр.199.
24.04
6кл.-за- руб
А,Ліндгрен “Міо,мій Міо”.Основні відомості про життя і творчість письменниці.Моральні цінності у творах.
Прочитати біографію А.Ліндгрен-стор.226-228 (Зарубіжна літ-ра),Відповіді на питання-стор.228,прочитати уривки з твору “Міо,мій Міо”-стор.228-236
24.04
8кл.-рос. мова
Систематизация и обобщение  по теме:”Обособленные члены предложения”
Рассмотрите схему на стр.183,заполните пустые ячейки,используя изученный материал,выполнить упр.241(1-2 задания).
24.04
8кл.-лит-ра
М.Горький Основные сведения о жизни и творчестве писателя.”Старуха Изергиль”.Особенности повествования.
Прочитать биографию М.Горького-стр.264-266,ответить на вопросы-стр.266,задание 4-письменно,прочитать рассказ “Старуха Изергиль”-стр.277-286.



История 

это адрес блога на котором задания




Індивідуальний план дистанційного навчання географії
за період 13 березня – 26 квітня 2020р.
6
16 – 22 березня
11
Біосфера. Ґрунти
Відеоурок:
За підручником: §§ 18, 19
30 березня – 5 квітня
11
Роль географічного простору в світосистемі
За підручником: § 20
6 – 12 квітня
11
Демографічні процеси у світосистемі
Відеоурок:
За підручником: § 21, 22
13 – 19 квітня
11
Політична географія та геополітика
Відеоурок:
За підручником: § 27
20 – 26 квітня
11
Українська держава
Відеоурок:
За підручником: § 28


Английский


3.
17.03
-Робота з шкільною документаціє.
-Консультація для батьків учнів, навчання в дистанційній форм.
-Розробка  і розміщення у вайбері, сайті школи завдань для учнів 4-5 класу на період карантину.
YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Трансляція уроків здійснюватиметься (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50
4 клас «Свята. День народження
4.
18.03
-Підготовка  матеріалів для перевірки знань школярів.
- Розробка  і розміщення у вайбері, сайті школи завдань для учнів 6-8 класу на період карантину
7 клас «Улюблені фільми»
5.
19.03
-Опрацювання матеріалів ШМО вчителів гуманітарного циклу
- Систематизація виконаних учнями завдань.завдань.
- Розробка  і розміщення у вайбері, сайті школи завдань для учнів 11класу на період карантину.
- Індивідуальні консультації для учнів 11класу (ЗНО).
https://www.youtube.com «Англійська мова» для 11 класів. (19.03.2020)https://tryeng.ru/ аудіюваня

6.
20.03
-Упорядкування роздаткового матеріалу
-Перегляд інформаційно-методичної
https://cambridge.ua/5 сайтів з дик-тантами англійської для всіх рівнів

.


Клас 

Дата 

Тема уроку
                   
                      План-інструкція                
4 кл.
01.04



03.04  .
1.У подорожі із  кар-тою.


2.Тепер ми можем.
01.04 -впр1,1 ст.128,130 9(записати с перекладом у словни); впр 3. ст.129 (чит. переклад); впр.4,ст. 129 (письмова в робочий зошит)
03.04 - впр 1, ст130 (записати с перекладом у словник); впр.2,ст.130 (чит. переклад)
https://www.youtube.com (повторити вживання речення типу   there Is /are)

5 кл.
    31.03     





02.04



03.04 

1.Велетень- егоїст, дом. читання





2.Узагальнюючий урок.


3.Визначні місця.
 31.03-  табл. з правилам”Remember” ст.104. 105 . впр.1. 2 ст.105,106 (читати тренувальні вправи, виконати тест http://a4esl.org/q/j/km/mc-noncount.htmlhttps://www.youtube.com/watch?v=MhdZtIUJ5FE(повторити вживання речення типу   there Is /are)
02.04-  табл. з правилам ”Remember” ст.112,114 https://www.youtube.com/watch?v=L0phgquxcx8(повторити вживання речення типу  at, in, on) впр.2,3ст112-13 (чит. переклад)
03.04- впр5,ст.114 відповісти на питання( зав-дання усно); впр3,4 ст.116-117 + нові слова , вивчити; https://www.youtube.com (прослухати правило)
6 кл.
31.03

01.04

03.04 
1.Подорож.

2.Видо-часові форми.

3.Видо-часові форми.



31.03 - Впр. 4,2 ст 94 (чит. переклад виконати завдання до тексту);
01.04 - ст96 -97слова  в словник , вивчити; впр 3,4. ( усно);   6 ( письмово);  
03.04  -ст98-99 впр1а,2,3,4(письмо, записувати тільки відповідь)  https://www.youtube.com(прослухати. (Прослухати ,зробити тест )
7
кл.
31.03

02.04 
1.Це-Лондон.

2.Музеї  Лондона.
31.03  Впр. 4 ст.69(вивчити діалог№2), 5 ст69(письмово).
02.04  Впр. 2, ст. 70 (чит. переклад)
8 кл.
31.03 

01.04 
1.Як створювати газети.
2.Преса України.
31.03-  Впр.5ст.117-118+слова ст.115, 117, впр7, ст119 (чит. переклад)
впр 2,4 ст.122-123(письмово)
9 кл.
31.03 


03.04
1.Різноманітні традиції.

2.Вчора. позавчора, завтра.
31.03-  впр7 ст. 142(відповісти на питання письмово) ;впр4, ст154,5 с-155 (вивчити рекомендації)
03.04- Ст. 157 правило –таблиця, https://www.youtube.com  (прослухати правило);
http://a4esl.org/q/h/vm/if-clauses.html (виконати тест).

10 кл.
31.03. 

01.04. 
1.Колекція нац. галереї Лондона.
2.Відвідування виставок і музеїв.
31.03-  https://www.youtube.com (прослухати правило);Впр 1, 2.3ст.94-95 (письмово),
 01.04 - ст.100 відповісти на питання( усно), впр.4ст.102(чит. переклад);
11 кл.
31.03

31.03


02.04
1.Театральні про-грами, афіші.
2.Узагалбнюючий урок.

3.Молодь та суспіль-ство.
31.03 - Ст. 124-125 згідно завдання.

31.03 - впр4.5, ст128, впр3, ст122 (усно) завдання – формат ЗНО;
 02.04 - https://www.youtube.com  - прослухати правило ст126-127 згідно завдання  http://a4esl.org/ -тест

Клас

Дата

Тема уроку
                   
                      План-інструкція                
1 кл.


07.04.





09.04. 


1.Мовленнєвий зра-зок: Tea?-No, thank you.  Літери Qq, Rr



2. Мовленнєвий зра-
зок: I’ve got …; Літе-ри Ss, Tt.



07.04.- практикувати мовленнєвий зразок: Tea?-No, thank you.  Сoffee  or cocoa ?- Cocoa, Please. Літери -  Qq, Rr ст. 68.
https://www.youtube.com- слухайте та повто-рюйте за диктором ,тренування літер.

09.04.- практикувати мовленнєвий зразок: I’ve got …; вивчити  та прописати в РЗ літери - Ss, Tt ст. 69.
https://www.youtube.com/watch?v=tD8qipId_eM&fbclid=IwAR0nWWN6P8SE89Dxla287X3QMmZhn79EbKStnwsBah2mc4Oj2FvLkSSzzKc   - слухайте та повторюйте за диктором ,тренування «I’ve got…»

https://www.youtube.com- слухайте та повто-рюйте за диктором ,тренування літер.



4 кл.
08.04





10.04  .
1.Люблю подорожу-вати.




2.На вокзалі.
08.04 -впр1, ст.132(записати с перекладом у словник); впр 2. ст.132 (чит. переклад); впр.3,ст. 133  (письмова в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

10.04  - впр 1, ст134 (записати с перекладом у словник); впр.2,ст.134 (чит. переклад)
https://www.youtube.com  дивіться та слухайте розповідь про Лондон.

5 кл.
  06.04    








09.04



10.04 

1.Визначні місця. Прийменники місця.







2.Місце, де я живу.



3.Поради туристам.
06.04     -  табл. з правилам”Remember” ст.118, впр. 2 ст.118(виконати усно вправу),
-https://www.youtube.com   - слухайте та повто-рюйте за диктором.

09.04-  впр.4,ст.119-120(чит. переклад) впр.5,6 ст.120 (письмова в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
10.04  - впр1 ст.121 (читати ,перекладати),2,ст.121 ( за зразком впр 1 написати лист про своє улюб-лене свято); (письмова в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

6 кл.
06.04






08.04






10.04 
1.Враження від по-дорожі.





2. Враження від по-дорожування.





3.Проектна робота, «Подорож»



06.04- Впр. 1 ст 101(чит. завдання до впр); впр2, ст.102 (скласти письмово та вивчити діалог за вибором)(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
https://www.youtube.com -прослухати , згадати правило
08.04-  https://www.youtube.com  -прослухати , згадати правило ,
впр4 ст103(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\


10.04  -впр.5,6ст104(усно). Повторити правило ст.207,209
7
кл.
07.04




09.04 
1.Визначні місця Лондон.



2.Київ. Київ в міні-атюрі.
07.04-Впр. 1т.72 (письмово,скласти 4 речення за малюнками). (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
Впр. 3, ст. 73(усно- чит., переклад)
09.04  - впр. 3, 4 ст. 72(чит. переклад, відповісти на питання впр. 4)
8 кл.
06.04 





08.04 
1. Преса Британії.





2.Життя навколо.
06.04-  Впр.5ст.124 ст.(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
Впр. 6 ,ст.125, (чит. переклад, змінити дієслова: активний або пасивний стан)
Впр. 7 ст.125(письмово), впр.2(а), ст.126.(чит. перекладати); 2(б ) ст.127-перекласти записати слова в словник.
9 кл.
07.04 






10.04
1.Об’єднане Королів-ство, як ми його ба-чимо.




2.Хто найкращий блогер.
07.04-  впр3 ст. 158.(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
https://www.youtube.com  (прослухати правило, повторити правило -умовні речення I типу);

10.04- впр.2(б)ст. 160,.(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
 впр. 3(б)ст. 161(прочитати, перекласти,відповісти на питання).
10 кл.
06.04. 





08.04. 
1.Відвідування виставок та музеїв.




2.Написання розробки.
06.04-  https://www.youtube.com (прослухати правило, повторити  умовні речення IIтипу);впр. 1,2 ст.104 (письмово), (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
08.04 - ст.108-109  виконати тест(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
11 кл.
06.04. 







08.04. 


09.04 
1.Активізація нових слів.Виконання тре-нувальних вправ.





2.Проблеми молоді, дискусія.

3.Молодь та моло-діжна культура.
Впр 4,Ст. 128.(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

08.04. – впр. 2(а)написати есе за планом вправи , ст.129,  скриншот

09.04  впр.4, 5, 7 ст.130-131(усно згідно завдання)
   впр.6 ст.131( письмово,відповісти на питання) скриншот

Клас 

Дата 

Тема уроку
                   
                      План-інструкція                
1 кл.


14.04.




16.04. 


1.Мовленнєвий зра-зок:: I’ve got …;  



2. Story time, мовленнєвий зра-
зок: Let’s have breakfast jam and butter.



14.04.- практикувати мовленнєвий зразок: : I’ve got …; Літери -  Qq, Rr  Ss, Tt  (повторити).робочий зошит впр.4,6,ст.68-69.
https://www.youtube.com- слухайте та повто-рюйте за диктором ,тренування літер.

16.04.- практикувати мовленнєвий зразок:  Let’s have breakfast jam and butter./підручник - ст. 89-90.
слухайте та повторюйте за диктором ,тренування тема «Їжа», https://www.youtube.com/watch?v=py5XAkMXfBk

https://www.youtube.com- слухайте та повторюй-те за диктором ,тренування літер.



4 кл.
15.04




17.04  .
1. Подорож містом.
-Is there a… in your town?


2. Подорож містом.
-Where is…?
-It is…
15.04 –впр3, ст.136(письмово); (письмова в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

17.04  - впр 1, ст137 (записати слова з  перекла-дом у словник); впр.2,ст.137-138 (чит. переклад, вивчити діалог)
https://www.facebook.com послухай, заспівай
5 кл.
  13.04    








16.04



17.04 

1.Відкриваємо Вели-кобританію.







2.Активізація грам-атичних навичок,
Present Perfect.

3.Рушаємо у подо-рож.
13.04 -табл. з правилам”Remember” ст.123 (пов-торити ), відео на допомогу  https://www.youtube.com
 впр. 1ст.123( записати слова з перекладом у слов-ник; скласти речення з новими словами ), (письмова в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

16.04 -  впр.1,ст.122-123(чит. переклад)



17.04  - впр3 ст.123 (письмова в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

6 кл.
13.04






15.04







17.04 
1.Повтор вивченого «Вирушаємо у  по-дорож»




2.Країни та націо-нальності.






3.Визначні пам’ятки різних країн та міст.


13.04- Впр. 2 ст 105 ( читати; завдання до впр. «заповнити пропуски» виконати письмово); (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
https://www.youtube.com -прослухати , згадати правило
15.04-  https://www.youtube.com  -прослухати , згадати правило ,
Впр.4 а, ст.107( читати; завдання до впр. усно)
Слова у словник:
 great (чудовий),delicious (смачний), terrible (жахливий),awful( жахливий), I would like to… (мені б хотілось…), certainly (дійсно),right away (відразу)
17.04  -впр.3ст109 (скласти меню для кафе, письмово). (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

7
кл.
14.04




16.04 
1.Старовинний Київ. Поділ.



2.Серце столиці –Хре-щатик.
14.04-Впр. 3,4т.75 (усно:чит. перекладати , відповісти на питання). (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
Впр. 3, ст. 73(усно- чит., переклад)
16.04  - впр. 5 ст. 75(чит. діалог, переклад письмово); (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

8 кл.
13.04 





15.04 
1.Журнали та газети , які ми читаємо.




2.Характеристика періодичного видання.
13.04-  Впр.7ст.128ст.( слова у словник)
 https://www.youtube.com (прослухати інформа-цію українською мовою).
(прослухати інформацію англійською мовою).

Впр. 4ст.131(письмово), \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

9 кл.
14.04 






16.04
1.Унікальне місто.






2.Міст Великобританії.
14.04-  впр5b ст. 163 ( слова у словник)
наведіть курсор на питальне речення та прочитай  інформацію та перекласти  письмово.
  (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
16.04- впр.7(a)ст. 164 (написати 8-10 речень про  ставлення до чистоти вашого міста),(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

10 кл.
13.04. 


16.04. 
1.Відомі англійські письменники.

2.Музеї України.
13.04-   ст.111 (усно, відповісти на питання, користуючись запропонованими виразами ), ст.115( записати нові слова в словник).
16.04  впр.3 ст.112-113  (усно, чит., переклад) впр.4(б) ст.114 (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
11 кл.
13.04. 




15.04. 


16.04 
1.  Інфінітив.




2. Емоції.


3. Уміння керувати емоціями.

13.04.   https://englishprime.ua/uk/infinitiv-v-anglijskijmovi/ прочитати правило Впр 3,4,5ст. 212 (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\
15.04. – впр.1, ст132 (перекласти слова) впр.4ст.133-134 (усно).

16.04  впр. 5, питання a/ b ст.134(письмово  згідно завдання)(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail  \romkakot08@gmail.com\ або вайбер  за телефон \095 549 47 95\

  




Комментариев нет:

Отправить комментарий