Індивідуальний
план роботи на час карантину
вчителя
біології КЗ « Веселівська ЗОШ I – III ст. № 2»
Мусіхіної
Галини Петрівни
датадаДата
|
Предмет
|
Клас
|
Тема
уроку
|
План
,інструктаж до виконання завдань
|
13.03
|
Біологія
|
8
|
Навчання.
Розумова діяльність
|
П.51.
виписати терміни , визначення , скласти конспект
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Статистичні
параметри популяції
|
П
85.ст. 179, випис. терміни скласти опорний конспект.
|
|
Біологія
|
9
|
Поняття
про селекцію, одомашнення тварин
|
П.
61., скласти конспект ст. 260-261.відповідати на питання
|
|
16.03
|
Біологія
спецкурс
|
8
|
Властивості
молока як природного оксиданта
|
Підготувати
повідомлення, презентацію
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Пр.\р
Розрахунок чисельності популяції
|
П. 86. випис. терміни скласти опорний
конспект п.п. 6 ЗНО
|
|
Екологія
|
5
|
Взаємозвязки
між рослинами. Ярусність
|
Підібрати
інформацію з додаткової літератури,
інтернету
|
|
17.03
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Екосистема як центральний об’єкт вивчення екології
|
П.87.
табл. ст..182. випис. терміни скласти опорний конспект п.п.6. ЗНО
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Склад
екосистеми; біоценоз та біотоп
|
П.
87. ст..183. випис. терміни скласти опорний конспект п. 7.ЗНО
|
|
Біологія
|
9
|
Поняття
про селекцію,одомашнення рослин
|
П.61.
ст..261-263.відповідати на питання
,скласти конспект
|
|
Біологія
|
8
|
Мова
, мислення
|
П.52 заповнити таблицю .ст. 299-230, скласти
конспект
|
|
18.03
|
Біологія
|
9
|
Методи селекції
|
П.
62. ст. 264- 266., заповнити таблицю, скласти конспект.
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Просторово
– часова неоднорідність біоценозів( ярусність та мозаїчність
|
П.
88. терміни випис. терміни скласти опорний конспект .п.п 8
|
|
Біологія
|
8
|
Свідомість.
Пам'ять
|
П
53.,виписати визначення ,скласти
конспект
|
|
19.03
|
Біологія
|
9
|
Біотехнологія
|
П.
63.ст. 269. ілюст.173 скласти
конспект, виписати визначення, терміни.
|
19.03
|
Біологія
|
8
11
|
Біологічні
ритми .
|
П.
54. конспект ст.238
|
Біологія
і екологія
|
Часова
неоднорідність екосистем
|
П.
89. випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 9. ЗНО
|
||
Біологія
і екологія
|
11
|
Трофічна
структура біоценозу та екологічної піраміди
|
П.
89. випис. терміни скласти опорний конспект п.п.10 ЗНО
|
|
20.03
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Пр\
роб. .Розкриття трофічної структури біоценозу
|
П.
90. випис. терміни скласти опорний конспект
п.п.11.ЗНО
|
30.03
|
Біологія
|
9
|
Біотехнологія
|
П.63.ст.
269-271таблиця.ст.271 скласти конспект
|
Біологія
|
8
|
Гомеостаз.
|
П.55.таблиця.
ст.244. конспект.
|
|
Біологія
спецкурс
|
8
|
Пахучі
секрети тварин
|
Підготувати
презентацію, реферат
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Сучасні
уявлення про біосферу як глобальну екосистему.
|
П.91
випис. терміни скласти опорний конспект п.п 12.ЗНО
|
|
Екологія
|
5
|
Взаємозв’язок
і взаємовплив між рослинами і тваринами
|
Підготувати
повідомлення. Скласти міні - проект
|
|
31.03
|
Біологія
|
9
|
Основи
генетичної інженерії
|
П.64.
ст..272-274. термін, скласти. конспект
|
Біологія
|
8
|
Ендокринна
регуляція
|
П.56.
ст.. 248. конспект
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Структура
та складові біосфери
|
П.
92 випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 13.ЗНО
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Жива
речовина у біосфері
|
П.93
випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 14. ЗНО
|
|
01.04
|
Біологія
|
9
|
Роль
генетичної інженерії в біотехнології і медицині
|
П.64.
ст.274-275. заповнити таблицю, вивчити терміни
|
Біологія
|
8
|
Залози
внутрішньої секреції.
|
П.57.
ст.249-250 скласти конспект
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Біогеохімічні
цикли
|
П.93
випис. терміни скласти опорний конспект п.п. 15.ЗНО
|
02.04.
|
Біологія
|
9
|
Генетично
модифіковані організми
|
П.65.
ст..276-277. випис. значення .гмо, скласти опорний конспект.
|
Біологія
|
8
|
Залози
змішаної секреції
|
П.57.ст.
251- 252.заповнити таблицю.ст.252
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Еволюція
біосфери
|
П.94.
випис. терміни скласти опорний конспект
п.п. 16.ЗНО
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Сучасний
стан розвитку біосфери
|
П.95.
випис. терміни скласти опорний конспект
п.п. 17. ЗНО
|
|
03.04
|
Біологія
|
8
|
Стрес
|
П.58.
ст.. 256 . заповнити таблицю скласти конспект
|
Біологія
|
9
|
Генетично
модифіковані продукти
|
П.65.
ст.. 278 -279. підготувати презентацію,скласти конспект
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Основні
глобальні екологічні проблеми сучасної
біосфери
|
П.95.
випис. терміни скласти опорний конспект п.п18. ЗНО
|
|
Використовувати при підготовці д\з інтернет (ютуб,
видеоурок биология клас -тема уроку)
|
Індивідуальний
план роботи вчителя біології
Мусіхіної
Галини Петрівни на період карантину .
Дата
|
предмет
|
клас
|
Тема уроку
|
План - інструкція
|
06.04
|
екологія
|
5
|
Людина – частина природи
|
П.27. підготувати повідомлення YouTude,
|
спецкурс
|
8
|
Пахучі секрети тварин
|
YouTude,
Підготувати повідомлення, презентацію
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Показники порушення стійкості біосфери
|
П.94.скласти таблицю ст.197YouTude, interactive.ranok.com.ua
11клас
біологія
|
|
07.04
|
біологія
|
9
|
Природно – заповідний фонд України -
основа збереження біорізноманіття
держави
|
П.44 (географія України 8клас), опорній
конспект.YouTude,.
|
Біологія
|
8
|
Профілактика захворювань ендокринної
системи
|
П.58 таблиця ст. 256
interactive.ranok.com.ua
8клас
біологія
|
|
Біологія і екологія
|
11
|
Узагальнення знань з теми
«
Екологія»
|
п п..87-95 YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас біологія
zno.osvita.ua
› biology › list 2010
|
|
Біологія і екологія
|
11
|
Основні уявлення про антропогенний вплив на біосферу
|
П.95 скласти схему екологічних проблем.
ст. 199. від на питання YouTude,. interactive.ranok.com.ua
11клас
біологія
|
|
08.04
|
біологія
|
9
|
Природно – заповідний фонд України -
основа збереження біорізноманіття
держави
|
П..13 (географія України 8клас), опорній
конспект.YouTude,.
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Особливості природного і антропогенного забруднення довкілля
|
.п. 95.Ст.200-201
Виписати
порівняльну таблицю.ст.201 YouTude,. interactive.ranok.com.ua
11клас
біологія
|
|
Біологія
|
8
|
Гіпоталамо- гіпофізарна система
|
||
09.04
|
Біологія
|
9
|
Основи заповідної справи
|
.13 (географіяУкраїни 8клас), опорній конспект.YouTude,.
|
Біологія
|
8
|
Імунна система. Імунітет. Імунізація
|
П. 59.
Таблиця ст. 264, опорний конспект.
|
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Види забруднень
|
П. 97.ст.204. скласти опорний конспект
YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас біологія
zno.osvita.ua › biology › list 2011
|
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Наслідки забруднень для екосистем і
людини
|
П.96
під.презентацію
Скл.опорний
конспект YouTude,. interactive.ranok.com.ua 11клас
біологія
|
|
10.04
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Поняття якість довкілля
|
П.97.скл. опорний конспект YouTude, interactive.ranok.com.ua
11клас біологія.
zno.osvita.ua
› biology › list 2012
|
Біологія
|
9
|
Національні парки.Заказники та пам’ятки природи
|
.п.
45 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
|
|
Біологія
|
8
|
Інфекційні захворювання
|
П. 60. скласти таблицю. ст. 264
|
|
13.04
|
екологія
|
5
|
Вплив природи на людину
|
П.27. підготувати міні -проєкт
|
спецкурс
|
8
|
Парадокси тваринного світу
|
Підготувати презентацію, реферати
|
|
Біологія
і екологія
|
11
|
Екологічна складова управління
|
П.п.97.Підготувати повідомленя YouTude,. interactive.ranok.com.ua
11клас
біологія
|
|
14.04
|
біологія
|
9
|
Збереження
біорізноманітності в ботанічних садах
|
.13 (географія України 8клас), опорній
конспект.YouTude,.
|
Біологія
|
8
|
ВІЛ. СНІД. Профілактика захворювань
|
Підготувати на вибір презентацію,буклет
«Профілактика СНІДу»
|
|
Біологія і екологія
|
11
|
Фактори порушення якості атмосфери
|
П.98.
опорний конспект, скласти таблицю
« види смогу» YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас. біологія
|
|
Біологія і екологія
|
11
|
Основні напрями охорони атмосфери
|
П.П.98.
Відповідати на питання YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас, біологія.
zno.osvita.ua
› biology › list 2013
|
|
15.04
|
біологія
|
9
|
Збереження
біорізноманітності в колекціях
культур,
|
П. 46 (географіяУкраїни 8клас), опорній конспект.YouTude,.
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Основні
причини порушення якості природних вод
|
П.99.Скласти схему
« Види забруднень», опорний конспект
YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас,
біологія
|
|
Біологія
|
8
|
Алергія
|
П.61. визначення і терміни
конспект
|
|
16.04
|
Біологія
|
9
|
Проблеми
біологічних інвазій
|
(географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
Інтернет ресурси
|
Біологія
|
8
|
Взаємодія
регуляторних систем організму
|
YouTude,.П. п.57-61. ст. 269,
|
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Загальне
уявлення про геологічне середовище
|
П.100ст. 210
Опорний конспект YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас
біологія
|
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Екологічні
функції геологічного середовища
|
П.100
ст.211 YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас біологія
|
|
17.04
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Причини
деградації грунтів
|
П.100. підготувати міні – проект з
використанням місцевого матеріалу YouTude,
interactive.ranok.com.ua
11клас біологія.
zno.osvita.ua › biology › list 2014
|
Біологія
|
9
|
Екосистеми
та ландшафти України особливого наукового та природоохоронного значення
|
П. 31 (географія України 8клас), опорній
конспект.YouTude,.
interactive.ranok.com. ua
|
|
Біологія
|
8
|
Здоровий
спосіб життя
|
Підготувати реферат, буклет, презентацію
( на вибір)
|
|
21.04
|
біологія
|
9
|
Основні
природні комплекси Українського Полісся
|
П. 33. (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
|
Біологія
|
8
|
Будова
та функції репродуктивної системи
чоловіка та жінки
|
П.62. таблиця ст. 274., відповідати на
питання
|
|
Біологія і екологія
|
11
|
Антропогенний
вплив на біологічне різноманіття
|
П.101. Вивчити терміни і визначення.
YouTude,.
interactive.ranok.com.ua 11клас біологія
|
|
Біологія і
Екологія
|
11
|
Міжнародні
угоди та екологічна політика України
|
П.102.ст. 214. (таблиця.) вивчити типи природоохоронних
територій YouTude,.
interactive.ranok.com.ua
11клас біологія
zno.osvita.ua › biology › list 2014
|
|
22.04
|
Біологія
|
9
|
Види,
що перебувають під особливою загрозою зникнення
|
(географія України 8клас), опорній
конспект.YouTude,.
Інтернет ресурси
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Сталий
розвиток та збалансоване
природокористування
|
П. 102., ст.215, відповідати на питання
YouTude,.
interactive.ranok.com.ua 11клас біологія
|
|
Біологія
|
8
|
Статеві
клітини та їх розвиток
|
П. 63
YouTude,.Internet Urok. ru
|
|
23.04
|
Біологія
|
9
|
Національні
природні парки.Збереження біорізноманітності Українського Полісся
|
П. 33 (географія України 8клас), опорній конспект.YouTude,.
|
Біологія
|
8
|
Запліднення.
Генетичне визначення статі.
|
П.64. схема .ст. 280
YouTude,.Internet Urok. ru
|
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Базові
положення природокористування
|
П.п.102. конституція України. YouTude,.
|
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Природні
ресурси, принципи їх класифікації
|
П.103ск. схему ст. 216
( природні ресурси). опорний конспект
YouTude,.
|
|
24.04
|
Біологія і
екологія
|
11
|
Принципи управління природними системами
|
Практична робота
h.Ст. 217 YouTude,.
zno.osvita.ua
› biology › list
2015
|
Біологія
|
9
|
Біорізноманітність
лісостепу. Види, що перебувають під особливою загрозою зникнення
|
П.34( географія України 8клас)
конспект
|
|
Біологія
|
8
|
Спадковість.
Спадкові захворювання.
|
П. 65. скласти опорний конспект YouTude,.
|
|
●
8
клас – Індиго та УНІАН
●
9
клас – Рада та UA:Культура
●
10
клас – UA:Перший
●
11
клас – М1
|
При підготовці до уроку
використовувати мережу Інтернет,
відеоуроки на каналі Vou Tube;телебачення канали
|
Індивідуальний навчальний план
з російської мови та літератури
з 13 березня по 24 квітня 2020 року
(вчитель Бевзенко О.М.)
Дата
|
Клас
|
Тема
|
Рекомендації
|
13.03
|
6 рос.мова
|
Разносклоняемые и несклоняемые
имена существительные
|
1.В теоретическом материале (стр.87,89 учебника) найти и выучить
определения разносклоняемых и несклоняемых сущ.,
2.обратить внимание на написание суффикса -ен-(стр.87 внизу)
3.,рассмотреть таблицу на стр.90, понять,как определить род
несклоняемых сущ
4..Выполнить упр.121,123,128.
|
13.03
|
6-заруб.лит-ра
|
В.Г.Короленко “Сліпий музикант”.Пошук головним героєм свого місця в
житті.Тема мистецтва.
|
1.Прочитати матеріал підручника про Короленка,про його зв”язок з
Україною (стор 154-156),
2.Перевірте себе (питання стор.156)
3.Прочитати текст твору “Сліпий музикант” (стор.156-164)
4.Передивіться фільм “Сліпий
музикант”(реж.Т.Лукашевич,1960р.),порівняйте з текстом,що нового дізналися з
фільму.
5.Запишіть у зошит імена героїв твору,які сприяли розвитку Петруся.Що
саме вони зробили для цього..
|
13.03
|
8-рос. мова
|
Обособление согласованных и
несогласованных определений.
|
ИЗучить теоретический материал (стр. 147-148),обратить внимание на
несогласованные определения и способы их обособления,выполнить упр.198,201.
|
13.03
|
8-лит-ра
|
«Ревизор». Образ
Хлестакова. Хлестаков и хлестаковщина.Сила о обличения социального зла в ккомедии
|
Прочитав 3-5 действия,записать в тетради план-хар-ку
Хлестакова.,вопросы 9,10,11,12 на стр. 203.
|
16.03.
|
7-рос.мова
|
нНаречие как часть речи.НЕ с наречиями.
|
Изучить правила п.40-41,обратив внимание на разряды наречий и
правописание не с наречиями,выполнить упр.198,199,202.
|
16.03
|
7-лит
|
Романтика и сила любви («Дары волхвов»), Способность к
самопожертвованию ради близкого человека как отличит.черта героев.
|
Изучить особенности новеллы как жанра,прочитать “ДАРЫ
ВОЛХВОВ”,определить почему новелла имеет такое название,составить монологи от
лица героев “Мой подарок Делле (Джиму)”.
|
16..03.
|
8-ро
|
Обособленные приложения,знаки препинания при них.
|
По материалу параграфа (пп 30-31).,определить,что могут обозначать
приложения,в упр.203 найти приложения,выполнить упр.205,206
|
16.03.
|
8-лит.
|
Контрольное сочинение по комедии Н.В.Гоголя “Ревизор”
|
Темы сочинений выложу в Viber/
|
16.03
|
11-рос.
|
Орфографические нормы
|
Повторяем правила правописания приставок,безударных
гласных,этимологию слов,(стр.202-206),упр.4,5.
|
17.03
|
10-заруб.лит
|
Эволюция
главного героя романа О.Уайльда “Портрет Дориана Грея”.Роль фантастики и
символики в произведе- нии.Традиции и новаторство писателя в жанре романа.
|
Обратите
внимание на отношения Дориана Грея и Генри Уоттона,Дориана и Сибил
Вейн,изобразить графически деградацию личности Дориана Грея,сделайте
вывод.Написать сочинение на тему:”Дориан Грей-жертва философии гедонизма”.
|
17.03
|
5-рос.мо-ва
|
Имя
прилагательное.Измене-ния прилагательных по родам,числам и падежам.
|
Изучите,что
обозначают прилагательные (стр.165),как
они изменяются,как проверить окончание прилагательных (стр.170-171),
выполнить упр.444,445,457.
|
17.03
|
5-заруб.
|
Л.Керролл
“Аліса в Країні Див”Творча історія
книжки,її зв”язок з біографією письменниці та життям Англіі.
|
Ознайомтеся
з біографією Л.Керролла та історією написання казки “Аліса в Країні
Див”(дивись в Інтернеті),подивитися мультфільм про Алісу,цікаві відомості про
письменника записати в зошит.
|
17.03
|
9-лит.
|
“Евгений
Онегин как тип лишнего человека.Образ поэта-романтика (Ленского).Проблематика
произведения.
|
Прочитать
1-4 главы романа,записать в виде плана,что вы узнали о герое,чем он отличался
от других,почему сошёлся с Ленским.
|
18.03
|
6-рос.мова
|
Падежи
им.сущ.Буквы е/и вокончаниях сущ-ных.Написание Ь после шипящих.
|
ПО
материалам & 17-18 вспомнить склонения сущ.,изучить правила на
стр.82,84,85,выполнить упр.109,113.Используя рубрику “Хотим знать
больше”,выполнить упр.116.
|
18.03
|
6-заруб.
|
В.Короленко
“Сліпий музикант”.Петро Попельський і Евеліна.
|
Охарактеризуйте
стосунки Петра і Евеліни,де вони познайомились,чому потоваришували,що їх
пов”язувало.Запишіть у зошиті риси хар-ру,які є спільними у цих
героїв.Дочитати твір(стор 164-169),по можливості,прочитати повість в повному
обсязі.
|
18.03
|
7-рос.мова
|
Степени
сравнения наречий.Ударения в наречиях.
|
Изучить,как
образуются степени сравнения наречий,какие формы имеют,уметь отличать от
степ. сравн.прилаг.(по вопросу!!!)-стр143,выполнить упр.206,210,212.
|
18.03
|
7-лит-ра
|
Внекл.чт.
О.Генри “Последний листок”
|
Прочитать
новеллу,дать оценку поступкам героев,составить таблицу “Положительные и
отрицательные стороны художника Бермана”.
|
18.03
|
9-рос.мо-ва
|
Сложные
предложения с разными видами связи:союзной и бессоюзной.
|
На
стр.164 учебника алгоритм определения смысла сложных предложений (Расширяем
знания),выполнить упр.186 (ІІ часть-письменно,188.
|
18.03
|
9-лит-ра
|
Образ
Татьяны Лариной и автора в романе А.С.Пушкина “ЕВгений Онегин”.
|
Прочитать
роман до конца,вопросы на стр 231-236,Составить цитатный план к образу
героини,выучить отрывок из романа наизусть (2 строфы).
|
18.03
|
11кл-заруб
|
Епічний
театр Брехта:теоретичні засади і худ. практика.Б.Брехт “Матінка Кураж та її
діти”.Зображення війни як засобу збагачення в драмі.Ідея попередження та риси
“епічного театру” в п”єсі.
|
Прочитать
стр 117-122 учебника,обратив внимание на хар-ку епического
театра,проанализируйте один из образов пьесы,записать в тетрадь основное о
герое,составьте сенкан на тему “Драма-предостережение”
|
19.03
|
10кл.-рос
мова
|
Синтаксис
|
Используя
материал учебника (стр.206-209),определить роль предложений в речи,изучите
таблицу на стр.211,выполнить упр.1,2,8.
|
19.03
|
10
кл.-рос. мова
|
Контрольная
работа
|
Написать
сочинение на одну из тем:1.
“Что может дать роман “Подросток”современным
молодым людям?”2.”Я и Достоевский”,3.”Подросток-это я”(пишите в рабочей
тетради.
|
19.03
|
11кл.-рос
мова
|
М.Булгаков
“Мастер и Маргарита”.Диалог-обсуждение проблематики лит.произведения
|
На
стр 194-197 прочитать материал о БУлгакове,записать продолжение мысли
“Познакомившись с жизнью Булгакова,я понял,что это человек..”,на
стр.198-201 материалы о жанре
романа,проблемах,идеях (используйте упр.3).
|
19.03
|
5
кл.-рос .мова
|
Имя
числительное.Общее понятие.
|
Выучить
правило на стр.175 (&33),обратить внимание,чем отличается числительное от
других частей речи(стр.175).выполнить упр.465.466.
|
19.03
|
5кл-заруб.
|
Образ
Аліси,світ її уяви і захопливі пригоди.
|
Прочитати
уривки з повісті (стор.204-208),скласти план,питання на стор 208-усно.
|
19.03
|
9кл-рос. мова
|
Сложное
предложение с союзной сочинительной и подчинительной связью.
|
Изучить
правила на стр.165-166,выполнить упр.189,190(7предлож.)
|
20.03
|
7кл-рос. мова
|
Способы
образования наречий.НЕ и НИ в наречиях.
|
Рассмотреть
таблицу на стр.147,выполнить упр.214,216,Выучить правило на стр.149,выполнить
упр.219,220.
|
20.03
|
6кл.-рос. мова
|
Написание
НЕ с именами прилагательными.
|
Выучить
правило на стр.123 учебника,выполнить упр.164.
|
20.03.
|
6кл.-заруб.
|
В,Короленко
“Сліпий музикант”.Образ Максима Яценка,твердість його переконань,увага і
повага до інших.
|
Складіть
план-характеристику Максима,починаючи з його юнацьких років.Запишіть
відповідь на питання “Чи можна назвати Петра Попельського щасливою людиною?”
|
20.03
|
8кл.-рос
.мова
|
Рр.Рассказ
с обрамлением на основе услышанного
|
Используя
материал учебника (стр.244-246),понять,что такое обрамление,каким оно бывает.
Выполнить упр.48.
|
20.03
|
8кл-лит-ра
|
И.С.Тургенев
Основные сведения о жизни и тв-ве писателя.Стихотворени.
|
Прочитать
материал учебника (стр.207-210),записать в тетрадь определение-стр.
212,прочитать тексты стихотворений,определить их тему и идею.
|
.
я
в прозе “Воробей”,” Памяти Юлии Вревской”.Своеобразие лирического
произведения в прозе.
|
(письменно).
|
||
30.03
|
7кл.-
рос. мова
|
Буквы
О/А на конце наречий.Н и НН в наречиях.
|
На
стр.151 рассмотрите таблицу о правописании о-а в наречиях,выполните
упр.223.Изучите п.46 учебника( стр.154),упр.236.
|
30.03
|
7кл.-
літ-ра
|
А,К.Дойл
“Пёстрая лента”.Цикл рассказов о Шерлоке Холмсе-классика детективного
жанра.Детективная лит-ра.Развитие понятия о рассказе.
|
Познакомиться
с биографией писателя(стр.189-191),понятие “детективная лит-ра” (стр.192)
записать в тетрадь,прочитать повесть(стр.192-210)
|
30.03
|
8кл.-
рос. мова
|
Обособленные
обстоятельства.Обособление обстоятельств,выраженных деепричастиями и
деепричастными оборотами.
|
На
стр.160-161 учебника изучить правила,когда обосабливаются и не обосабливаются
деепричастия,выполнить упр.213.На стр.164 обратите внимание,как строить
предложения с дееприч. оборотами,выполнить упр.217.
|
30.03.
|
8кл.-
літ- ра
|
И.С.Тургенев
“Ася”.Естественное стихийное чувство Аси и Н.Н.,его грустная судьба.Автор и
рассказчик.Лиризм повести.
|
Прочитать
повесть(стр.213-233),посмотреть фильм “Ася”,записать в тетради,как меняется
состояние Н.Н. на протяжении повести
|
30.03
|
11кл.-
рос. мова
|
М.А.Булгаков
“Мастер и Маргарита”.Библейские главы
|
Прочитать
истор.справку(стр.207),о композиции романа (стр.208),вопросы на стр.
208-209,выполнить упр.3.на стр.210.
|
31.03
|
10кл.-
.заруб.
|
Шарль
Бодлер-поздний романтик и зачинатель модернизма.Сборник “Цветы зла”.Сонет
“Альбатрос”.
|
чит.стр.142-148.,выпис.основные
признаки модернизма,записать в тетрадь определения импрессионизма
(стр.149),символизма (стр.150),изучить биографию поэта,составить конспект
стр.156-160(анализ циклов сборника),наизусть по выбору -стр.161-164.
|
31.03
|
5кл.-
рос. мова
|
Употребление
имени числительного.
|
Обратите
внимание,чем отличается числит. от других частей речи (стр.175),выполнить
упр.467.Прочитать стр177(упр.469.),выполнить упр.472,474
|
31.03
|
5кл.-
заруб.
|
Персонажі,які
оточують героїню повісті-казки Л.Керролла “Аліса в Країні Див”.Особливості
худож. мови твору.
|
прочитати
стр.208-220(розділи 2,6),запишіть,хто з героїв запам”ятався і чому(крім
Аліси).
|
31.03
|
9кл.- літ-ра
|
Контрольная
работа по творчеству А.С.Пушкина
|
материалы
сброшу по Вайберу.
|
01.04
|
6кл.-
рос. мова
|
Лексико-грамматические
разряды прилагательных:качественные,относительные,притяжательные.
|
пользуясь
таблицей на стр.106,определить признаки каждого разряда,на стр.108-материал о
переходе из одного разряда в другой( для примера-упр.149-устно),выполнить
упр.150.
|
01.04
|
6кл.-
заруб.
|
Мацуо
Басьо.Хайку.Відображення японських уявлень про красу в поезії митця.Лаконізм
форми і широта худож.змісту хайку.
|
прочитати
матеріал на стор.192,записати в зошиті визначення хайку,як побудовано
хайку-стор193,прочитати хайку на стор194,питання на стор195.
|
01.04
|
7кл.-
рос.мова
|
Буквы
О,Е после шипящих на конце наречий.Буква Ь на конце наречий после шипящих.
|
выучить
правила на стр.152,153,выполнить упр.228,230,232.
|
01.04
|
7кл.-
літ-ра
|
Образы
Шерлока Холмса и доктора
Ватсона(Уотсона).Профессиона-лизм,наблюдательность,справедливость,мужество-отличительные
качества Ш.Холмса.
|
на
стр.211 учебника-схема,по которой строятся рассказы о
Ш.Холмсе.Проанализируйте по ней рассказ “ Пёстрая лента”.Записать в тетради
поведение и увлечения доктора Ройлотта.
|
01.04
|
9кл.-
рос. мова
|
Сложные
предложения с сочинительной и бессоюзной связью.,с подчинительной и
бессоюзной связью.
|
Изучить
рубрики “ Необходимо знать”(стр.168,169),из упр.192 выписать
предложения,которые соответствуют схемам,упр.194 (5предл.)
|
01.04
|
9кл.-
літ-ра
|
Контрольная
работа по творчеству А.С.Пушкина.
|
задания
выложу на Вайбере.
|
01.04
|
11кл.-
заруб
|
Пауль
Целан “ Фуга смерти”.Вехи жизни и творчества П.Целана.Художественное
новаторство автора.Ключевые метафоры.Приём противопоставления.Ведущие мотивы.
|
Прочитать
стр.138-140,Записать,что связывало Целана с Украиной.Узнать историю “Фуги смерти”,прочитать стихотв.,определить
основные образы -символы.
|
02.04
|
5кл.-
рос.мова
|
Местоимение.Личные
местоимения.
|
выучить
определение местоимения(стр.180),почему местоимения бывают
личные(стр.181),выполнить упр.479,484.
|
02.04
|
5кл.-заруб.
|
Персонажі,які
оточують героїню повісті-казки Л.Керролла “Аліса в Країні Див”.Особливості
худож. мови твору.
|
Скласти
план до твору,підготувати розповідь про Чеширського кота,намалювати його
усмішку.
|
02.04
|
10кл.-
рос.мова
|
Научный
стиль.Общая характеристика.Стилистические особенности и языковые средства
выражения.Жанры научного стиля
|
На
материале учебника (стр.217) делаем выводы,обращаем внимание на разновидности
науч. стиля,рассмотрите таблицу на
стр.218,выполните упр.на стр.219(дома).
|
02.04
|
10кл.-
рос.мова
|
Л.Толстой
“Война и мир”.Вечное течение.
|
Выполняя
задания упр.1,2 (стр.220-221),ответьте на вопрос:каким вы видите писателя как
личность,как человека.Ознакомьтесь с этапами работы Толстого над романом,с
понятием “роман-эпопея”,признаками эпопеи в романе(стр.222-223).Выполнить
упр. 5-8(пользуйтесь электронной хрестоматией.
|
02.04
|
9кл.
-рос.мова
|
Сложное
предложение с союзной сочинительной,союзной подчинительной и бессоюзной
связью.
|
На
стр.172 учебника прочитать материал “Необходимо знать”,выполнить
упр.199,201(задание ІІ),тесты на стр.175-176.
|
02.04
|
11кл.-
рос.мова
|
Качества
оратора,необходимые для успешного выступления.Этика оратора.
|
Из
упр.1(стр.212) выпишите советы учёного, с которыми хотели бы
поспорить.,упр.2(устно).Ознакомьтесь с хар-ками речевых типов.,определите,к
какому типу относитесь вы,аргументируйте свой ответ(письменно).
|
03.04
|
6кл.
-рос.мова
|
Качественные
прилагательные.Полная и краткая формы.
|
В
п.27 учебника изучить правило (стр.116),выписать из упр.160 полные и краткие
прилагательные,обратите внимание на ударение в кратких прилаг. женского
рода(стр118),выполнить упр.161,163.
|
03.04
|
6кл.-за-руб.
|
Роберт
Бернс “Моє серце в верховині”.Ідея любові до батьківщини у
вірші.Антитеза.Елементи фольклору.
|
Прочитати
а стор.195 відомості про Р.Бернса,Записати в зошит поняття “ліричний
герой”,прочитати вірш “Моє серце”,проаналізувати його,вивчити напам”ять.
|
03.04
|
8кл.
рос.мова
|
Обособление
обстоятельств,выраженных существительными с предлогами.
|
Обратить
внимание на существ. с предлогами,которые выделяются запятыми
(стр.167-169),выполнить упр.218(5 предл.),219.
|
03.04
|
8кл.-
лит.
|
И.С.Тургенев
“Ася”.Образ “тургеневской девушки”.Самобытный,обаятельный образ главной
героини.Проблем счастья в повести.
|
Записать
историю судьбы Аси в виде плана,вопросы 5-11 на стр.233,вопросы 6-10 на
стр.234,обратите внимание на выражение” тургеневская девушка”,своё понимание
запишите в тетрадь.
|
06.04
|
7кл.-
рос.мова
|
Правописание
наречий.Дефис в наречиях.
|
Изучить
правила на стр.157-158,выполнить упр.241,246.
|
06.04
|
7кл.-
лит-ра
|
Контрольная
работа по теме “А.П.Чехов,О.Генри,А.Конан Дойл”.
|
Задания
будут в ВАЙБЕРЕ
|
06.04
|
8кл.-
рос. мова
|
Обособление
уточняющих обстоятельств.
|
Необходимо
знать,что такое уточняющие обстоятельства (стр.170),что подразумевается под
уточнением(стр.171,упр 222.
|
06.04
|
8кл.- лит-ра
|
М.Е.Салтыков-Щедрин.
Краткие сведения о жизни и тв-ве писателя.”Сказки для детей изрядного
возраста”.”Премудрый пескарь”.Особенности сказочного сюжета.
|
Познакомиться
с биографией писателя,его политич.взглядами(стр.235-237),прочитать сказку
“Премудрый пескарь”.
|
06.04
|
11кл.-
рос.мова
|
Выступление
публицистического хар-ра.
|
Поработайте
с текстом на стр.216-217,ответьте письменно на вопрос:”Что в речи
А.И.Солженицына перекликается с проблемами,поднятыми в романе “Мастер и
Маргарита” М.Булгакова.
|
07.04
|
5кл.-
рос.мова
|
Притяжательные
и указательные местоимения
|
Прочитать
на стр.186-187 теоретич.материал о притяжательных и указательных
местоимениях,их особенностях,о том,как они изменяются.Выполнить упр.489,491.
|
07.04
|
5кл.-заруб.
|
Позакл.чит.
А.Линдгрен “Пеппі Довгапанчоха”
|
Ознайомтеся
з біографією А.Ліндгрен (стор.302-304 підручника
“Література(російська)),прочитати уривки з твору про Пеппі-стор.305-318.
|
07.04
|
10кл.
заруб.
|
Образи,символи,особливо-сті
поетичної мови у віршах Ш.Бодлера.Теоретичні засади й художні відкриття франц.символізму.
|
Прочитать
стихотв.”Альбатрос”,”Соответствия”,”Вечерняя гармония”(стр.161-165) и
комментарии к ним,ответьте на вопросы 9,11(стр.165)
|
07.04
|
9кл.-
лит-ра
|
Основные
вехи жизни М.Ю.Лермонтова.Основ- ные темы и мотивы лирики.Стихотворение
“Смерть поэта”.
|
Прочитать
статью учебника о Лермонтове,(стр.246-255),сост.план статьи,прочитать
стихотв.”Смерть поэта” и его анализ(стр.256-260).
|
08.04
|
6кл.-
рос.мова
|
Степени
сравнения качественных прилагательных
|
на
материале учебника-стр.110-изучить,как образуются степени сравнения и какие формы
имеют.Выполнить упр151(1и2задание),158.
|
08.04
|
6кл.-
заруб.
|
Джанні
Родарі “Листівки з видами міст”.Широта світу та його сприйняття ліричним
героєм вірша.
|
Прочитати
відомості про Дж.Родарі(стор.202-203),прочитати вірш і відповісти на
питання-стор.205,записати у зошиті відомості про пам”ятки,які згадуються у
вірші (про одну пам”ятку-на вибір)
|
08.04
|
7кл.-
рос.мова
|
Контрольное
сочинение
|
используя
материалы стр.256-257 учебника, написать сочинение на выбранную вами
тему,включив в него описание внешности героя,его поступков.
|
08.04
|
7кл.-
лит-ра
|
Дж.Олдридж
“Последний дюйм”.Краткие сведения о писателе.Тема мужества
человека,способного подчинить себе обстоятельства.
|
Прочитать
материал на стр.222-224 учебника или в Интернете о Дж.Олдридже,отметить,что
способствовало формированию писателя,прочитать рассказ “Последний дюйм”(в
Интернете),посмотреть фильм(реж.Т.Вульфовича и Н.Курихина,1958 г.),сравните
их.
|
08.04
|
9кл.-
рос.мова
|
Контрольное
сочинение публицистического хар-ра.
|
Используя
материалы учебника(стр.243-247),написать сочинение на одну из тем:”Есть ли у
книги будущее?”или “Чтение-вот лучшее учение”.
|
08.04
|
9кл.- лит-ра
|
Своеобразие
трактовки темы любви в лирике М.Ю.Лермонтова.
|
Прочитайте
стихотворения Лермонтова о любви (стр.260-263),рассмотрите вопросы к
ним,ответьте письменно на вопрос:”Чем созвучны эти стихотворения?”
|
08.04
|
11кл.-
заруб.
|
Сочинение-рассуждение
по изученным произведениям о войне
|
Темы
сочинений:1. “Самое страшное чудовище для людей-это война”. 2”.Доколе не
будет у человечества согласия?”
|
09.04
|
5кл.-
рос.мова
|
Глагол.Неопределённая
форма глагола.
|
Вспомнить,что
вы знаете о глаголе,прочитайте материал упр.504(стр.191-192).Что нового вы
узнали.Выполнить упр.506.На стр.192-193-сведения о неопределённой форме
глагола (инфинитиве),суффиксе -ся/cь,правописании -тся/ться в глаголах.Выполнить упр.511.
|
09.04
|
5кл.-заруб.
|
Позакл.чит.
А.Ліндгрен “Пеппі Довгапанчоха”.Дивовиж- ний світ мрії та пригод у повісті.
|
На
основі тексту твору скласти таблицю “Переваги і недоліки проживання на
самоті”.,які риси хар-ру притаманні Пеппі-запишіть.Що вигадала Пеппі про себе
і про життя в інших країнах.
|
09.04.
|
11кл.-
рос.мова
|
М.Булгаков
“Мастер и Маргарита”.”Каждому будет дано по его вере”(Сатирическое
изображение Москвы и москвичей)
|
Перечитайте
главы романа в электронной хрестоматии,ответьте на вопросы
учебника(стр.218-219).Выполнить письменно
дом.задан.на стр.219.
|
09.04
|
9кл.-рос..
мова
|
Повторение.Фонетика.
|
Повторить
сведения о фонетике,используя материалы на стр.177-1178( ителлект-карта,
“Расширяем знания”),выполните упр.206,210.
|
09.04
|
10кл.-рос.мова
|
Л.Н.Толстой
“ Война и мир”.Чтобы жить честно.
|
Используя
материал упражнений на стр.230-232,подготовьте рассказ об одном из героев
романа (по плану-стр.232).-устно.
|
09.04.
|
10кл.-рос.мова
|
Эссе
на морально-этическую тему.
|
Прочитайте
материалы упр.1,2 На стр.233-235,выполните упражнение 3 на стр.235.
|
10.04
|
7кл.-рос.мова
|
Контрольная
работа по теме “Наречие”.
|
Задания
выложу в Вайбере.
|
10.04
|
6кл.-рос.
мова
|
О,Е
после шипящих и ц после шипящих в суффиксах и окончаниях имен прилагательных.
|
Изучить
правила на стр.129,выпол.упр.176.
|
10.-04
|
6кл.-заруб.
|
Р.Д.Бредбері
“Усмішка”.Тривога за руйнування духовних цінностей в оповіданні
|
прочитати
матеріал про письменника на стор.208-210,прочитати оповідання,скласти
план.(матеріал є також і в підручнику “Литература”(російська) на
стор.320-321,328-332.
|
10.04
|
8кл.-рос.мова
|
Рр.Составление
диалога на морально-этическую тему, включающую реплики с элементами описания
местности,памятников.
|
На
стр.250 учебника -рассмотреть рубрику “Необходимо знать”(о видах
диалога),ответить на вопросы упр.51,52,письменно выполн.упр.53(стр.252).
|
10.04.
|
8кл.-лит-ра
|
“Премудрый
пескарь”.Развитие образов и идей народных сказок и новые приемы социальной
сатиры.Проблематика сказок Салтыкова-Щедрина.
|
Выполнить
задание 4 на стр.243 учеб.-письменно,остальные вопросы -устно.Записать
понятие “эзопов язык” в тетрадь,прочитать сказку “Медведь на воеводстве”.
|
13.04
|
7кл.-рос.мова
|
Служебные
части речи.Предлог как служебная часть речи.производные и непроизводные
предлоги.
|
Изучить
материал на стр.164-166,выполнить упр.253,255.На стр.168-169 познакомиться со
значением предлогов,понятием производных предлогов,упр .257.
|
13.04
|
7кл.-лит-ра
|
Дж.Олдридж
“Последний дюйм”.Драматическая ситуация как средство раскрытия хар-ров
героев.Роль портретных хар-тик,внутр. монологов в раскрытии душевного
состояния героев.
|
Составить
план рассказа,выпишите из текста,как ведут себя герои после трагедии.(как
ведёт отец и как сын),какие советы даёт Бен сыну,можно ли их считать жизненно
важными для любого человека.
|
13.04
|
8кл.-рос.мова
|
Обособленные
обст-ва,выраженные сравнит. оборотами.
|
Прочитать
правила на стр.173-174,упр.225-устно,упр.227-письменно.
|
13.04
|
8кл.-лит-ра
|
Контрольная
работа по теме: “Творчество И.С.Тургенева и М.Е.Салтыкова-Щедрина”
|
Задания
будут в Вайбере
|
13.04
|
11кл.-рос.мова
|
М.А.Булгаков
“Мастер и Маргарита”.История любви.
|
Перечитайте
главы повести из электрон. хрестом.ответьте на вопросы
учебника-стр.220-221,напишите рассуждение об одном из главных героев романа.
|
14.04
|
5кл-рос.мова
|
Время
глагола.Прошедшее время.
|
Изучить,что
обозначают формы времени(стр.196-197),как изменяются глаголы прошед.
времени,выполнить упр.524(используйте правило на этой
странице),упр.528-устно.
|
14.04.
|
5кл.-заруб.
|
Контрольна
робота (“Світ дитинства”)
|
Написати
твір на одну з тем:1.Чудо “гри в радість”(за повістю “Полліанна”).2.Шукач
пригод Том Сойєр.3.Надзвичайна для мене пригода Аліси.
|
14.04
|
10кл.-заруб.
|
Поль
Верлен “Поэтическое искусство”,”Осенняя песня”.Эстетические взгляды
поэта.Изображение пейзажей и души в “Осенней песне”.
|
Записать
в тетрадь теорет.принципы символизма(стр.166-170),прочитать биографию
Верлена,стихотворения и комментарии к ним,ответить на вопросы на стр.176.
|
14.04
|
9кл.-лит-ра
|
Роман
Лермонтова “Герой нашего времени”.Жанр и композиция произведения.
|
Прочитать
роман,об истории создания, прототипах, композиции(стр.265-267).Запишите в
тетрадь,кто повествует о Печорине в каждой из глав.
|
15.04
|
6кл.-рос.мова
|
Написание
сложных прилагательных.
|
Изучить
правила на стр.133(таблица),выполнить упр.181,183(выписать из упр.сложные
прилагат.)
|
15.04
|
6кл.-заруб.
|
Р.Бредбері
“Усмішка”.Образ Тома,його динаміка.Поглиблення поняття про фантастику.
|
Відповісти
на запитання підручника (стор.215),написати відповідь на питання “Про що
заставляє замислитися оповідання “Усмішка”?
|
15.04
|
7кл.-рос.мова
|
Служебные
части речи.Предлог как служебная часть речи.Производные и непроизводные
предлоги.
|
Изучить
правила на стр.165 о служебных частях речи.Выполнить упр.255.Выучить сведения
о предлогах,их видах (стр.167-169),выполнить упр.257.
|
15.04
|
7кл.-лит-ра
|
Вн.чт.Э.По
“Лягушонок.”
|
Прочитать
рассказ “Лягушонок”,составить план,записать черты хар-ра Лягушонка.
|
15.04
|
9кл.-рос.мова
|
Повторение.Лексика.Фразеология.
|
Рассмотрите
интеллект-карту на стр.181,подготовьте сообщение о
лексич.единице-слове,используя данный материал.,выполнить упр.213(3
задание),219.
|
15.04
|
9кл.-лит-ра
|
Образ
Печорина в романе “Герой нашего времени.”
|
На
основе прочитанных глав составить план к хар-ке Печорина.Составить викторину
“Внимательный ли ты читатель?”(не менее 10 вопросов.
|
15.04
|
11кл.-заруб.
|
Общая
хар-ка прозы второй половины ХХ века.Э.М.Хемингуэй “Старик и море”.Вехи жизни
и тв-ва писателя.Реалистический,мифологический философский планы повести.Символика
образов.
|
Составить
конспект статьи (стр.148-153),прочитать биографию и историю создания повести,саму
повесть,ответить на вопросы на стр.158-159,вопрос 14-письменно.,записать в
тетрадь определения:лейтмотив,повесть-притча.
|
16.04
|
5кл.-рос.мова
|
Настоящее
и будущее время глагола.
|
Изучить
материал на стр.202-упр.533,выполнить упр.534,538.
|
16.04
|
5кл.-заруб.
|
М.Цветаева.”Книги
в червоній палітурці”.Чарівний світ літ-ри й мистецтва у вірші.Знайомі образи
з прочитаних книжок.
|
прочитати
відомості про поетесу,(стор.220-222),запишіть назву першої поетичної збірки
Цвєтаєвої,чим характеризуються вміщені в ній твори.Прочитати вірш (стор
223),відповісти на запитання.
|
16.04
|
9кл.-рос.мова
|
Повторение.Состав
слова.Словообразование.
|
Используя
таблицу на стр.186,вспомните о способах словообразования,выполните
упр.222,226.
|
16.04
|
10кл.-рос.мова
|
Официально-деловой
стиль.Общая хар-ка.Стилистич. особенности и языковые средства выражения.
|
На
стр.236 учебника прочитайте материал об официально-деловом стиле,заполните
таблицу об этом стиле (смотрите образец на стр.218),выполните упр.5 на
стр.238.
|
16.04
|
10кл.-рос.мова
|
Жанры
официально-делового
стиля:заявление,доверен-ность,расписка,автобиография,резюме.
|
Проработать
материал на стр.239,выполнить упр.1,3.
|
16.04
|
11кл.-рос.
мова
|
Статья
в публицистическом стиле на актуальную социально-культурную тему.
|
Рассмотреть
материал о статье, её видах,алгоритме написания (стр.222),выполнить устно
задания к упр.1,2,выполнить дом. задание на стр.225 (по выбору)
|
17.04
|
6кл.-рос.мова
|
Сочинение-описание
по картине.
|
Рассмотрите
репродукцию картины И.Шишкина “Уголок заросшего сада” ( стр.131
учебника),составьте описание картины (упр.179).
|
17.04
|
6кл.-заруб.
|
Роберт
Шеклі “Запах думки”.Утвердження сили людської думки у твор.Духовне і фізичне
випробування Кліві.
|
Прочитайте
відомості про Р.Шеклі (стор.216).Записати в зошит визначення “наукова
фантастика”,прочитати “Запах
думки”,скласти план.(текст є і в підручнику “Література”(російською мовою)
|
17.04
|
8кл.-рос.мова
|
Обособленные
дополнения.
|
Изучить,что
такое обособленные дополнения,чем они выражаются,как
обосабливаются(стр.179-180),выполнить упр.235( 5 предлож.).
|
17.04
|
8кл.-лит-ра
|
Л,Н.Толстой
Основные сведения о жизни и тв-ве писателя.”После бала.” Реальная основа
рассказа.Смысл названия.
|
прочитать
биографию писателя -стр.248-251,узнать ,какова реальная основа
рассказа,прочитать рассказ,составить план,устно ответить на
вопросы-стр.260-261.
|
21.04
|
5кл.-рос.мова
|
Наречие.Общее
понятие о наречии.
|
Прочитать
правило на стр.208,устно ответить на вопросы упр.547,выполнить
упр.548(см.задание к упр.),упр.560.
|
21.04
|
5кл.-за-
руб.
|
Твори
сучасного мистецтва (літ-ра,кіно,театр та інше) для дітей і про дітей.Сучасні
книжки українських та зарубіжних письменників для дітей.
|
Прочитати
стор.249-251 підручника “Світова літ-ра,відповісти на питання.прочитати 6
розділів повісті Роальда Дала “Чарлі і шоколадна фабрика”(в Інтернеті-http://loveread.ec/read_book.php?id=11314&p=1,Записати
назви розділів.
|
21.04
|
10кл.-за-руб.
|
Артюр
Рембо “Гласные”,”Мои скитания”.Художествен- ное новаторство А.Рембо.Сочетание
черт символизма и импрессионизма в сонете “Гласные”.
|
Прочитать
материал на стр.177-180,записать конспект анализа сонета
“Гласные”(стр.178-180)
|
21.04.
|
9кл.-лит-
ра
|
Образы
второстепенных персонажей романа М.Ю.Лермонтова “Герой нашего
времени”.Художествен- ное своеобразие и проблематика романа.
|
Подготовить
краткий рассказ о героях романа: женщинах Печорина( Бэле,княжне Мери,Вере),Грушницком,Максиме
Максимыче,докторе Вернере.
|
22.04
|
6кл.-рос.мова
|
Контрольная
работа по теме “Имя прилагательное”.
|
задания
сброшу в вайбере
|
22.04
|
6кл-за-
руб.
|
Р.Шеклі
“Запах думки”.Роздуми автора про майбутнє людини і людства.Гуманістичний
зміст твору-віра в перемогу людського розуму.
|
Запишіть
ланцюжок перетворення Кліві:пантера-самка--.....,запишіть тему та ідею
оповідання,якості хар-ру героя.
|
22.04
|
7кл.-рос.
мова
|
Правописание
предлогов.
|
Обратите
внимание на антонимичность предлогов на-c,в-из,выполнив упр.261(2
часть),Выучить правило на стр.170 о слитном ,раздельном,дефисном написании
предлогов,Устно-упр.263,письменнно-264 (1.3,5,7,9,11предлож.)
|
22.04
|
7кл.-літ-ра
|
А.Грин
“Алые паруса”.Краткие сведения об авторе.А.Грин и Украина.Романтическое
ощущение,тонкий психологизм произведения.
|
Прочитать
повесть-сказку А.Грина “Алые паруса”(смотри в Интернете http://loveread.ec/read_book.php?id=2335&p=1,Посмотрите
фильм с одноимённым названием,сравните их.
|
22.04
|
9кл.-рос.мова
|
Стили
и типы речи.Научный стиль.
|
На основе упр.42(стр.248) вспомнить и
определить виды стилей.,повторить типы речи(стр.250).,на стр.252-253
прочитать о научном стиле его
разновидностях.,выполнить упр.54(3 часть) на стр.255-256.
|
22.04
|
9кл.-літ-
ра
|
Н.В.Гоголь.Жизненный
путь писателя,его связь с Украиной.Повесть “Шинель”
|
Прочитать
биографию писателя-стр.283-290,записать основные события жизни,прочитать
повесть “Шинель”.
|
22.04
|
11кл.-за-руб.
|
Габриэль
Гарсия Маркес “Очень старый человек с крыльями”.Краткие сведения о
писателе.Синтез реального и фантастического в рассказе
|
Прочитать
материал учебника о писателе-стр.167-169,о рассказе и понятии “магический
реализм”-стр.170-171,прочитать расссказ в Интернете
|
23.04
|
5кл.-рос.
мова
|
Предлог.
Союз.
|
на
стр.213 рассмотрите упр.562,правило на стр.214,выполнить упр.575,прочитать
упр.578(сведения о союзе).,выполните упр. 583
|
23.04
|
5кл.-за- руб.
|
Роальд
Дал “Чарлі і шоколадна фабрика”.Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів
на казковій шоколадній фабриці.
|
Скласти
план 1-6 розділів,записати у зошит відомості про сім”ю Чарлі та її
життя,прочитати 7-10 розділи казки,
|
23.04
|
9кл.-рос.
мова
|
Морфология.Повторение
|
на
стр.188 выполнить упр.227,устно-упр..230,233,письменно-231(2-4 задания)
|
23.04
|
11кл-рос.
мова
|
Пунктуационные
нормы.
|
Прочитайте
материал на стр.226,обратите внимание на постановку многоточия,правило
оформления цитат_стр.227,230,выполнить упр.”Дома” настр.230
|
23.04
|
10кл.-рос.мова
|
Л.Толстой
“Война и мир”Люди как реки.
|
Используя
электронную хрестоматию,прочитайте указанные в упр.2,3.5,6 на стр.247-248
фрагменты и ответьте на вопросы этих упражнений,изучить теорию лит-ры(портрет
, “диалектика души”-запись в тетрадь),стр.249-повыбору.
|
23.04
|
10кл.-рос.мова
|
Публицистический
стиль.Общая хар-ка,стилистич.особенности.Основные жанры публицист.стиля.
|
Рассмотреть
таблицу на стр.251,выполнить упр.2-стр.251,прочитать текст на
стр.252-253,257,изучите языковую специфику стиля и его жанры.Выполните
задания “Дома”-стр.259-по выбору
|
24.04
|
7кл.-рос.мова
|
Союз
как служебная часть речи.Союзы сочинительные и подчинительные.
|
Прочитав
материал на стр.172-173 учебника,уяснить роль союзов в предложении,какими
союзы бывают по составу и назначению,проанализировать таблицу-упр.267(виды
сочинительных и подчинительных союзов),упр.268(все задания).
|
24.04
|
6кл.-рос.
мова
|
Имя
числительное.Количественные числительные.Склонение количественных
числительных.
|
Узнать
из материала учебника (стр.139-140),что такое имя числительное,его
роль,разряды,как они изменяются,выполнить упр.186.На стр.142-деление
числительных по составу,на стр.144-правописание числительных,выполнить
упр.199.
|
24.04
|
6кл.-за-
руб
|
А,Ліндгрен
“Міо,мій Міо”.Основні відомості про життя і творчість письменниці.Моральні
цінності у творах.
|
Прочитати
біографію А.Ліндгрен-стор.226-228 (Зарубіжна літ-ра),Відповіді на
питання-стор.228,прочитати уривки з твору “Міо,мій Міо”-стор.228-236
|
24.04
|
8кл.-рос.
мова
|
Систематизация
и обобщение по теме:”Обособленные
члены предложения”
|
Рассмотрите
схему на стр.183,заполните пустые ячейки,используя изученный
материал,выполнить упр.241(1-2 задания).
|
24.04
|
8кл.-лит-ра
|
М.Горький
Основные сведения о жизни и творчестве писателя.”Старуха
Изергиль”.Особенности повествования.
|
Прочитать
биографию М.Горького-стр.264-266,ответить на вопросы-стр.266,задание
4-письменно,прочитать рассказ “Старуха Изергиль”-стр.277-286.
|
История
это адрес блога на котором задания
Індивідуальний план дистанційного
навчання географії
за період 13 березня – 26 квітня
2020р.
6
|
|||
16 – 22 березня
|
11
|
Біосфера. Ґрунти
|
Відеоурок:
За
підручником: §§ 18, 19
|
30 березня – 5 квітня
|
11
|
Роль географічного простору в світосистемі
|
За підручником: § 20
|
6 – 12 квітня
|
11
|
Демографічні процеси у світосистемі
|
Відеоурок:
За
підручником: § 21, 22
|
13 – 19 квітня
|
11
|
Політична географія та геополітика
|
Відеоурок:
За
підручником: § 27
|
20 – 26 квітня
|
11
|
Українська держава
|
Відеоурок:
За
підручником: § 28
|
Английский
3.
|
17.03
|
-Робота з шкільною документаціє.
-Консультація для батьків учнів, навчання в дистанційній форм.
-Розробка і розміщення у вайбері, сайті школи завдань для
учнів 4-5 класу на період карантину.
|
YouTube каналі: https://bit.ly/2QC9cfj
Трансляція уроків здійснюватиметься (у будні дні) о 10.30, повторення – о 16.50
4 клас «Свята. День народження
|
4.
|
18.03
|
-Підготовка матеріалів для перевірки знань школярів.
- Розробка і розміщення у вайбері, сайті школи завдань для
учнів 6-8 класу на період карантину
|
7 клас «Улюблені фільми»
|
5.
|
19.03
|
-Опрацювання матеріалів ШМО вчителів гуманітарного циклу
- Систематизація виконаних учнями завдань.завдань.
- Розробка і розміщення у вайбері, сайті школи завдань для
учнів 11класу на період карантину.
- Індивідуальні консультації для учнів 11класу (ЗНО).
|
|
6.
|
20.03
|
-Упорядкування роздаткового матеріалу
-Перегляд інформаційно-методичної
|
|
.
Клас
|
Дата
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
|
4 кл.
|
01.04
03.04 .
|
1.У подорожі із кар-тою.
2.Тепер ми можем.
|
01.04 -впр1,1 ст.128,130 9(записати с
перекладом у словни); впр 3. ст.129 (чит. переклад); впр.4,ст. 129 (письмова
в робочий зошит)
03.04 - впр 1, ст130 (записати с перекладом у словник); впр.2,ст.130 (чит.
переклад)
|
|
5 кл.
|
31.03
02.04
03.04
|
1.Велетень- егоїст, дом. читання
2.Узагальнюючий урок.
3.Визначні місця.
|
31.03- табл. з
правилам”Remember” ст.104. 105 . впр.1. 2 ст.105,106 (читати тренувальні
вправи, виконати тест http://a4esl.org/q/j/km/mc-noncount.html) https://www.youtube.com/watch?v=MhdZtIUJ5FE(повторити
вживання речення типу there
Is /are)
02.04- табл. з правилам
”Remember” ст.112,114 https://www.youtube.com/watch?v=L0phgquxcx8(повторити
вживання речення типу at, in, on) впр.2,3ст112-13 (чит. переклад)
03.04- впр5,ст.114 відповісти на
питання( зав-дання усно); впр3,4 ст.116-117 + нові слова , вивчити; https://www.youtube.com (прослухати правило)
|
|
6 кл.
|
31.03
01.04
03.04
|
1.Подорож.
2.Видо-часові форми.
3.Видо-часові форми.
|
31.03 - Впр. 4,2 ст
94 (чит. переклад виконати завдання до тексту);
01.04 - ст96
-97слова в словник , вивчити; впр 3,4. ( усно); 6
( письмово);
03.04 -ст98-99
впр1а,2,3,4(письмо, записувати тільки відповідь) https://www.youtube.com(прослухати. (Прослухати ,зробити тест )
|
|
7
кл.
|
31.03
02.04
|
1.Це-Лондон.
2.Музеї Лондона.
|
31.03 Впр. 4
ст.69(вивчити діалог№2), 5 ст69(письмово).
02.04 Впр. 2, ст. 70
(чит. переклад)
|
|
8 кл.
|
31.03
01.04
|
1.Як створювати газети.
2.Преса України.
|
31.03- Впр.5ст.117-118+слова
ст.115, 117, впр7, ст119 (чит. переклад)
01.04- Passive Voice
повторити правило - https://miyklas.com.ua/p/english-language/grammar/passive-voice-17123/re-e1cd7683-d485-4b8b-9fd7-1f1391a78f20
впр 2,4 ст.122-123(письмово)
|
|
9 кл.
|
31.03
03.04
|
1.Різноманітні традиції.
2.Вчора. позавчора, завтра.
|
31.03- впр7 ст.
142(відповісти на питання письмово) ;впр4, ст154,5 с-155 (вивчити
рекомендації)
|
|
10 кл.
|
31.03.
01.04.
|
1.Колекція нац. галереї Лондона.
2.Відвідування виставок і музеїв.
|
01.04 - ст.100 відповісти
на питання( усно), впр.4ст.102(чит. переклад);
|
|
11 кл.
|
31.03
31.03
02.04
|
1.Театральні про-грами, афіші.
2.Узагалбнюючий урок.
3.Молодь та суспіль-ство.
|
31.03 - Ст. 124-125
згідно завдання.
31.03 - впр4.5,
ст128, впр3, ст122 (усно) завдання – формат ЗНО;
02.04 - https://www.youtube.com - прослухати правило ст126-127 згідно завдання http://a4esl.org/ -тест
|
|
Клас
|
Дата
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
||||
1 кл.
|
07.04.
09.04.
|
1.Мовленнєвий зра-зок: Tea?-No, thank
you. Літери Qq, Rr
2. Мовленнєвий зра-
зок: I’ve got …; Літе-ри Ss, Tt.
|
07.04.- практикувати
мовленнєвий зразок: Tea?-No, thank you. Сoffee or
cocoa ?- Cocoa, Please. Літери - Qq,
Rr ст. 68.
09.04.- практикувати мовленнєвий
зразок: I’ve got …; вивчити та
прописати в РЗ літери - Ss, Tt ст.
69.
https://www.youtube.com/watch?v=tD8qipId_eM&fbclid=IwAR0nWWN6P8SE89Dxla287X3QMmZhn79EbKStnwsBah2mc4Oj2FvLkSSzzKc - слухайте та повторюйте за диктором ,тренування «I’ve got…»
|
||||
4 кл.
|
08.04
10.04 .
|
1.Люблю подорожу-вати.
2.На вокзалі.
|
08.04 -впр1, ст.132(записати с
перекладом у словник); впр 2. ст.132 (чит. переклад); впр.3,ст.
133 (письмова в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
10.04 - впр 1, ст134 (записати с перекладом у словник); впр.2,ст.134 (чит.
переклад)
|
||||
5 кл.
|
06.04
09.04
10.04
|
1.Визначні місця. Прийменники місця.
2.Місце, де я живу.
3.Поради туристам.
|
06.04 - табл. з правилам”Remember”
ст.118, впр. 2 ст.118(виконати усно вправу),
https://www.youtube.com/watch?v=VFKOqNyPC6g&fbclid=IwAR0FJS5WIdCbRDEnnTesD-m3VmR169HLRvNAfmmWaBlLfD-4pP_b5XZ9Ydc слухайте та повторюйте за диктором.
09.04- впр.4,ст.119-120(чит.
переклад) впр.5,6 ст.120 (письмова в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
10.04 - впр1 ст.121
(читати ,перекладати),2,ст.121 ( за зразком впр 1 написати лист про своє
улюб-лене свято); (письмова в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
|
||||
6 кл.
|
06.04
08.04
10.04
|
1.Враження від по-дорожі.
2. Враження від по-дорожування.
3.Проектна робота, «Подорож»
|
06.04- Впр. 1 ст
101(чит. завдання до впр); впр2, ст.102 (скласти письмово та вивчити діалог
за вибором)(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
впр4 ст103(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
10.04 -впр.5,6ст104(усно).
Повторити правило ст.207,209
|
||||
7
кл.
|
07.04
09.04
|
1.Визначні місця Лондон.
2.Київ. Київ в міні-атюрі.
|
07.04-Впр. 1т.72 (письмово,скласти 4
речення за малюнками). (письмова вправа в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
Впр. 3, ст. 73(усно- чит., переклад)
09.04 - впр. 3, 4 ст.
72(чит. переклад, відповісти на питання впр. 4)
|
||||
8 кл.
|
06.04
08.04
|
1. Преса Британії.
2.Життя навколо.
|
06.04- Впр.5ст.124
ст.(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
Впр. 6 ,ст.125, (чит. переклад, змінити дієслова: активний або пасивний
стан)
08.04- Passive Voice
повторити правило - https://miyklas.com.ua/p/english-language/grammar/passive-voice-17123/re-e1cd7683-d485-4b8b-9fd7-1f1391a78f20
Впр. 7 ст.125(письмово), впр.2(а), ст.126.(чит. перекладати); 2(б )
ст.127-перекласти записати слова в словник.
|
||||
9 кл.
|
07.04
10.04
|
1.Об’єднане Королів-ство, як ми його ба-чимо.
2.Хто найкращий блогер.
|
07.04- впр3 ст. 158.(письмова
вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
10.04- впр.2(б)ст. 160,.(письмова
вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
впр. 3(б)ст. 161(прочитати, перекласти,відповісти на питання).
|
||||
10 кл.
|
06.04.
08.04.
|
1.Відвідування виставок та музеїв.
2.Написання розробки.
|
06.04- https://www.youtube.com (прослухати правило, повторити умовні речення
IIтипу);впр. 1,2 ст.104 (письмово), (письмова вправа в робочий зошит)
скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
08.04 - ст.108-109 виконати тест(письмова вправа в робочий
зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
|
||||
11 кл.
|
06.04.
08.04.
09.04
|
1.Активізація нових слів.Виконання тре-нувальних вправ.
2.Проблеми молоді, дискусія.
3.Молодь та моло-діжна культура.
|
06.04. https://www.youtube.com/watch?v=3m3sOhtdkkI&fbclid=IwAR0nRMTwa3kdayCIZ60gfah4hVVAUGyZzafDgucdiqyjTeyIplulTugDV4I - аудіювання
Впр 4,Ст. 128.(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за
телефон \095 549 47 95\
08.04. – впр.
2(а)написати есе за планом вправи , ст.129, скриншот
09.04 впр.4, 5, 7 ст.130-131(усно згідно завдання)
впр.6 ст.131( письмово,відповісти на питання) скриншот
|
||||
Клас
|
Дата
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
||||
1 кл.
|
14.04.
16.04.
|
1.Мовленнєвий зра-зок:: I’ve got
…;
2. Story time, мовленнєвий зра-
зок: Let’s have breakfast jam and
butter.
|
14.04.- практикувати
мовленнєвий зразок: : I’ve got …; Літери
- Qq, Rr Ss, Tt (повторити)., робочий зошит
впр.4,6,ст.68-69.
16.04.- практикувати мовленнєвий
зразок: Let’s have breakfast jam
and butter./підручник - ст. 89-90.
слухайте та повторюйте за диктором ,тренування тема «Їжа», https://www.youtube.com/watch?v=py5XAkMXfBk
|
||||
4 кл.
|
15.04
17.04 .
|
1. Подорож містом.
-Is there a… in your town?
2. Подорож містом.
-Where is…?
-It is…
|
15.04 –впр3, ст.136(письмово); (письмова
в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
17.04 - впр 1, ст137 (записати слова з перекла-дом у словник);
впр.2,ст.137-138 (чит. переклад, вивчити діалог)
|
||||
5 кл.
|
13.04
16.04
17.04
|
1.Відкриваємо Вели-кобританію.
2.Активізація грам-атичних навичок,
Present Perfect.
3.Рушаємо у подо-рож.
|
впр. 1ст.123( записати слова з перекладом у слов-ник; скласти
речення з новими словами ), (письмова в робочий зошит) скриншот на
e-mail \romkakot08@gmail.com\ або
вайбер за телефон \095 549 47 95\
16.04 - впр.1,ст.122-123(чит.
переклад)
17.04 - впр3 ст.123 (письмова
в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
|
||||
6 кл.
|
13.04
15.04
17.04
|
1.Повтор вивченого «Вирушаємо у по-дорож»
2.Країни та націо-нальності.
3.Визначні пам’ятки різних країн та міст.
|
13.04- Впр. 2 ст 105
( читати; завдання до впр. «заповнити пропуски» виконати письмово); (письмова
вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
Впр.4 а, ст.107( читати; завдання до впр. усно)
Слова у словник:
great (чудовий),delicious (смачний),
terrible (жахливий),awful( жахливий), I would like to… (мені б хотілось…),
certainly (дійсно),right away (відразу)
17.04 -впр.3ст109
(скласти меню для кафе, письмово). (письмова вправа в робочий зошит)
скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
|
||||
7
кл.
|
14.04
16.04
|
1.Старовинний Київ. Поділ.
2.Серце столиці –Хре-щатик.
|
14.04-Впр. 3,4т.75 (усно:чит.
перекладати , відповісти на питання). (письмова вправа в робочий
зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
Впр. 3, ст. 73(усно- чит., переклад)
16.04 - впр. 5 ст.
75(чит. діалог, переклад письмово); (письмова вправа в робочий зошит)
скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
|
||||
8 кл.
|
13.04
15.04
|
1.Журнали та газети , які ми читаємо.
2.Характеристика періодичного видання.
|
13.04- Впр.7ст.128ст.( слова
у словник)
(прослухати інформацію англійською мовою).
15.04- Passive Voice
повторити правило - https://miyklas.com.ua/p/english-language/grammar/passive-voice-17123/re-e1cd7683-d485-4b8b-9fd7-1f1391a78f20
Впр. 4ст.131(письмово), \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
|
||||
9 кл.
|
14.04
16.04
|
1.Унікальне місто.
2.Міст Великобританії.
|
14.04- впр5b ст.
163 ( слова у словник)
наведіть курсор на питальне речення та прочитай інформацію та
перекласти письмово.
(письмова вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
16.04- впр.7(a)ст. 164 (написати
8-10 речень про ставлення до чистоти вашого міста),(письмова
вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
|
||||
10 кл.
|
13.04.
16.04.
|
1.Відомі англійські письменники.
2.Музеї України.
|
13.04- ст.111
(усно, відповісти на питання, користуючись запропонованими виразами ),
ст.115( записати нові слова в словник).
16.04 – впр.3 ст.112-113 (усно,
чит., переклад) впр.4(б) ст.114 (письмова вправа в робочий зошит)
скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\
або вайбер за телефон \095 549 47 95\
|
||||
11 кл.
|
13.04.
15.04.
16.04
|
1. Інфінітив.
2. Емоції.
3. Уміння керувати емоціями.
|
13.04. https://englishprime.ua/uk/infinitiv-v-anglijskijmovi/ прочитати правило Впр 3,4,5ст. 212 (письмова
вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
15.04. – впр.1,
ст132 (перекласти слова) впр.4ст.133-134 (усно).
16.04 впр. 5, питання a/ b ст.134(письмово згідно завдання)(письмова
вправа в робочий зошит) скриншот на e-mail \romkakot08@gmail.com\ або вайбер за телефон
\095 549 47 95\
|
||||
Комментариев нет:
Отправить комментарий