Для 11 класса учебные планы часть 2


                                            Індивідуальний план роботи
Під час карантину з 16.03 по 20.04
Вчителя інформатики Нікітічевої Н. О.


дата
предмет
клас
Тема уроку
План-інструкція
16.03
Інформатика
9
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.


опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
16.03
Інформатика
4
Алгоритми у жітті
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
16.03
Інформатика
10
Реклама. Психологія сприйняттям реклами. Інфографіка.


Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
17.03
Інформатика
9
Поняття персонального навчального середовища. Хмарні технології.


опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
17.03
Інформатика
11
Бази даних - Access
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
17.03
Інформатика
7
Інструктаж з БЖД. Редагування та форматування електронних таблиць.


Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
18.03
Інформатика
6
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
виконати  практичне завдання на  ст 97-98 Підручник Інформатики, конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
18.03
Інформатика
3


18.03
Інформатика
9
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.
опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
18.03
Інформатика   
8
Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та розгалуженнями для опрацювання величин.


Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
19.03
Інформатика
9
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.
опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
19.03
Інформатика
5
Додавання, редагування та форматування таблиць.
Практична робота на сайті школи, ст 18
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
19.03
Інформатика
10
Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми   каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка історія   дизайну і типографіки.


Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
20.03
Інформатика
9
Використання інтернет-середовищ для створення   та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
20.03
Інформатика
4
Алгоритми у житті
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
20.03
Інформатика
8
Відображення базових графічних примітивів – лінія, прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів засобами мови програмування.
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
30.03
Інформатика
9
Використання інтернет-середовищ для створення   та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо). Опитування з використанням онлайн-форм
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
30.03
Інформатика
4
Алгоритми у житті
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
30.03
Інформатика
10
Електронні та друковані портфоліо.


Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
31.03
Інформатика
9
Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
31.03
Інформатика
11

Практична робота на сайті школи, ст 18
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
31.03
Інформатика
7
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів, зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
1.04
Інформатика
6
Вкладені алгоритмічні структури повторення.
Опрацюва ст 100-106,Практична робота на сайті школи, ст 105
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
1.04
Інформатика
3
Створення презентацій
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
1.04
Інформатика
9
Створення і використання спільних електронних закладок. Канали новин.
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
1.04
Інформатика
8
Реалізація алгоритмів з графічним відображенням даних засобами мови програмування.
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
2.04
Інформатика
9
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
2.04
Інформатика
5
Сторінки документа та їх форматування.Підготовка документа до друку. Друк документа.
Практична робота на сайті школи, ст 28
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
2.04
Інформатика
10
 Веб-дизайн. Тематичне оцінювання.
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
2.04
Інформатика
11
 Бази даних - Access
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
3.04
Інформатика
4
Лінійні алгоритми
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
3.04
Інформатика
9
Офісні веб-програми для створення спільних документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
3.04
Інформатика
8
Складання та виконання алгоритмів з графічним відображенням даних. Тематичне оцінювання.
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
дата
предмет
клас
Тема уроку
План-інструкція
06.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач


опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
06.04
Інформатика
4
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
Практична робота на сайті школи,
 перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
06.04
Інформатика
10
Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну

Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
07.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач

опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
07.04
Інформатика
11
Структура веб- сайтів, різновиди вебсайтів.
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
07.04
Інформатика
7
Карти знань. Їх призначення.

Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
08.04
Інформатика
6
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
виконати  практичне завдання на  ст 97-98 Підручник Інформатики, конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
08.04
Інформатика
3


08.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач.
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
08.04
Інформатика 
8
Алгоритми з повторенням та складанням велечин.

Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
09.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
09.04
Інформатика
5
Цикли з передумовою
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
09.04
Інформатика
10
Основні інстроменти для малювання

Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
10.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
10.04
Інформатика
4
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
10.04
Інформатика
8
Цикл з лічильником
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
13.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
13.04
Інформатика
4
Перетворення інформації
Перегляд відео на ютуб- каналі
13.04
Інформатика
10
Робота звекторними контурами


Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
14.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
14.04
Інформатика
11
Поняття комп’ютерної публікації
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
14.04
Інформатика
7
Розв’язування компетентнісних задач
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
15.04
Інформатика
6
Розвізування задачі методом поділу на під задачі
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
15.04
Інформатика
3
Створення презентацій
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
15.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
15.04
Інформатика
8
Цикл з лічильником
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
16.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
16.04
Інформатика
5
Складання та виконання проектів з циклами
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
16.04
Інформатика
10
Маскування
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
16.04
Інформатика
11
 Поняття комп’ютерної публікації
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
17.04
Інформатика
4
Перетворення інформації
Перегляд відео на ютуб- каналі
17.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
17.04
Інформатика
8
Цикл з передумовою
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
21.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
21.04
Інформатика
11
Особливості роботи з графічними та текстовими об’єктами
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
21.04
Інформатика
7
Розв’язування компетентнісних задач
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
22.04
Інформатика
6
Розробка сценарію майбутнього програмного проекту
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
22.04
Інформатика
3


22.04
Інформатика
9
Використання офісних веб-програм для створення спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування колективної діяльності.
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
22.04
Інформатика   
8
Цикл з після умовою
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
23.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
23.04
Інформатика
5
Постановка завдання та виконання проектів із циклами.
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
23.04
Інформатика
10
Заливка об’єктів. Робота з градієнтами.
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
24.04
Інформатика
9
Розв’язування компетентнісних задач
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
24.04
Інформатика
4
Складові ПК
Перегляд відео на ютуб- каналі
24.04
Інформатика
8
Складання алгоримів опрацювання велечин.
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу  miroshniknatali2011@gmail.com
04.03
Інформатика
інд
3
Презентації
Перегляд відео на ютуб- каналі
18.03
Інформатика
Стариков К
8
Знайомство з середовищем програмування
Перегляд відео на ютуб- каналі
01.04
Інформатика Стариков К
8
Величини, їх властивості
Перегляд відео на ютуб- каналі
15.04
Інформатика
Стариков К
8
Перегляд відео на ютуб- каналі





















Індивідуальний план роботи
Під час карантину з 16.03 по 20.03
Вчителя хімії,основ здоров`я,природознавства Щебликіної О.М.

дата
предмет
клас
Тема уроку
План-інструкція
16.03
хімія
9
Багатоатомні спирти.Гліцирол:фізичні й хімічні властивості,застосування
П.32 №385,387 письмово,ютуб-відеоурок «Хімічні властивості гліцерину»-звернути увагу на якісну реакцію
16.03
хімія
11
Мінеральні добрива.Застосування мінеральних добрив.
П.37 с.177 №3,4,5,7-письмово,завдання 7 –задача на   надлишок
16.03
Основи здоров`я
7
Соціальна безпека населеного пункту.Держава на захисті прав дитини.
П.23 с.120-дати відповіді на різнорівневі завдання після параграфу
17.03
Хімія
10
Крохмаль і целюлоза:молекулярні формули,гідроліз.Способи одержання .
П.26 №410-письмово,411-усно,413-усно .В ютубі-хімічні властивості крохмалю і целюлози(досліди)
17.03
хімія
11
Генетичні зв`язки між неорганічними речовинами
П.40с.184.вибрати і підготувати один із навчальних
17.03
Основи здоров`я
5
Автономна ситуація
П.23,виписати визначення Автономія,схему автономної ситуації,формулу безпеки с.159-відповіді на завдання1-4(усно)
17.03
Основи здоров`я
6
Правила безпечного користування газовими приладами
П.25 на с.117 виписати правила поведінки,якщо в приміщенні відчувається запах газу с.117 завдання 1-4(усно)
18.03
природознавство
5
Різноманітність організмів.Рослини.
П.36 с.157-завдання1-4 (усно),письмово повідомлення на тему «Без верби і калини нема України»
18.03
хімія
11
Дослідження якісного складу солей
П.34.ютуб-подивитися якісні на катіони феруму,амонію,варію.Та аніони хлору,сульфату,карбонату,с.163-164№3-5
18.03
Хімія
8
Хімічні властивості середніх солей:взаємодія з металами,кислотами,лугами іншими солями
П.38 с.212 №7,8,9,10
Ютуб-відео «Хімічні властивості солей»
18.03
хімія
7
Розчини.Кількісний склад розчинів
П.23с.158№1,2,виписати визначення розчину,формулу знаходження масової частки розчинюваної речовини
19.03
хімія
9
Карбонові кислоти.Оцтова кислота:фізичні і хімічні властивості,застосування.
П.33№398-400
Ютуб-відео «Хімічні властивості оцтової кислоти»
19.03
Основи здоров`я
8
Проблема чистої води
П.21 ,виписати методи очищення води в домашніх умовах
19.03
Основи здоров`я
9
Цінність сім`ї
П.22,виписати,що таке сім`я,базові потреби в сім`ї,види зрілості
20.03
хімія
8
Способи добування оксидів
п.40с.222 №4,5,7,8-письмово
20.03
хімія
10
Нітрогеновмісні органічні сполуки. Аміни.
П.27 №425-428-письмово
20.03
природознавство
5
Тварини . Різноманітність тварин
П.37,скласти порівняльну таблицю «Подібність і відмінність між рослинними і тваринними організмами»


дата
предмет
клас
Тема уроку
План-інструкція
30.03
хімія
9
Карбонові кислоти.Етанова кислота:фізичні й хімічні властивості,застосування.
П.33№398-401 письмово,ютуб-відеоурок «Хімічні властивості оцтової(уксусной)кислоти
https://www.youtube.com/watch?v=oB16nhRuEvA»
30.03
хімія
11
Кислотні та лужні грунти
П.37 с.177 №6,8письмово https://www.youtube.com/watch?v=1_3tKAj96hI-визначення кислотності грунту
30.03
Основи здоров`я
7
Клініки,дружні з молоддю.Вплив засобів масової інформації на здоров`я
П.24 с.124-125дати відповіді на різнорівневі завдання після параграфу
31.03
Хімія
10
Значення та застосування оксигеновмісних органічних речовин ,їхній вплив на довкілля.
П.26 ,підготувати навчальні поекти(на вибір):1.Вуглеводи у харчових продуктах:виявлення і біологічне значення.2.Натуральні волокна рослинного походження,їх дія на організм людини.3.Штучні волокна,їх дія на організм людини.4.Етери та естери в косметиці.
31.03
хімія
11
Біологічне значення металічних елементів
П.30с.148-149 №1,2-усно,№3-4-письмово.
3103
Основи здоров`я
5
Наодинці вдома
П.п.24,с.163 №1-5,с.164-розібрати ситуаційні завдання
31.03
Основи здоров`я
6
Безпека під час користування засобами побутової хімії
П.26  с.121,завдання №1-6,Завдання «Моделюй-набувай життєвих навичок»-с.121
01.04
природознавство
5
Різноманітність організмів. Тварини.
П.37 с.162-завдання1-4 (усно),підготувати презентацію,або повідомлення на тему: «Тварини минулого»
01.04
хімія
11
Місце металічних елементів у періодичній системі,особливості будови атомів металів. Поширення у природі.
П.25с.128№5-7,підготувати презентації про поширення у природі металічних елементів
01.04
Хімія
8
Генетичні зв`язки між основними класами неорганічних сполук

01.04
хімія
7
Обчислення масової частки,маси розчиненої речовини,маси і об`єму води в розчині
П.23с.158№3,4,5, https://www.youtube.com/watch?v=Jn_CoysS8co-відеоурок по розв`язуванню таких задач
02.04
хімія
9
Вищі карбонові кислоти.Мило.
П.34№415-417https://www.youtube.com/watch?v=6L0CSwkmobU-відеоурок про мийну дію мила

02.04
Основи здоров`я
8
Проблема чистого повітря
П.22 ,підготувати презентації (на вибір) на теми:1.Фотохімічний смог
2.Озонові діри,3.Кислотні дощі,4.Парниковий ефект
02.04
Основи здоров`я
9
Репродуктивне здоров`я молоді
П.22,виписати поняття репродуктивне здоров`я,підготувати презентації про вплив алкоголю,тютюнопаління та психотропних речовин на репродуктивне здоров`я
03.04
хімія
8
Способи добування кислот,основ і солей
п.41с.226 №3-6
https://www.youtube.com/watch?v=wssOhHH7wiI-відеоурок
03.04
хімія
10
Амінокислоти:склад,будова,властивості.
П.30№473-475
https://www.youtube.com/watch?v=lBJVE09IYlk-відеоурок по номенклатурі амінокислот
03.04
природознавство
5
Гриби
П.38,с.167 №1-5
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-gribi---organizmi-gribi-stivni-ta-otruyni-11010.html











дата
предмет
клас
Тема уроку
План-інструкція
06.04
хімія
9
Жири: склад,фізичні властивості,біологічна роль.
П.35№427-429
https://www.youtube.com/watch?v=lJqPzBpP7Vs-відеоурок
06.04
хімія
11
Генетичні зв`язки між основними класами неорганічних сполук.
П.39с.182№2-5
06.04
Основи здоров`я
7
Найближче оточення підлітків. Вплив сім`ї і друзів.
П.25с.129-дати відповіді на різнорівневі завдання
07.04
Хімія
10
Хімічні властивості аміноетанової кислоти.Пептиди
П.30№№477-478
https://www.youtube.com/watch?v=049P61mnGYE-відеоурок «хімічні властивості оцтової(уксусной)кислоти
07.04
хімія
11
Розв`язування задач і вправ
С.164 №5-7. С.172 №6,7
07.04
Основи здоров`я
5
Безпечний інтернет
П.25с.167 №1-4,розібрати ситуаційні завдання після параграфа
07.04
Основи здоров`я
6
Пожежна безпека оселі
П.27с.128,завдання №1-9
08.04
природознавство
5
Бактерії.
П.39 с.171 №1-5,заповнити таблицю «Роль бактерій у житті людини»
08.04
хімія
11
Розв`язування задач і вправ.
С.177№6-8,с.120№6,7
08.04
Хімія
8
Загальнні способи добування кислот,основ і солей
https://www.youtube.com/watch?v=wssOhHH7wiI-відеоурок П.41 с.227 №7-11
08.04
хімія
7
Взаємодія води з оксидами
П.24 с.163 №1-3
https://www.youtube.com/watch?v=L1RNrVggMz4-взаємодія основних оксидів з водою
0904
хімія
9
Вуглеводи.Глюкоза: склад,фізичні й хімічні властивості
П.36с.209 №443,444
09.04
Основи здоров`я
8
Проблема чистої Землі
П.23,виписати поняття:пестициди,ерозія грунтів та її види,мінеральні добрива.Які основні забруднювачі нашого селища?
09.04
Основи здоров`я
9
Школа майбутніх батьків.
П.24,виписати профілактичні засоби вроджених пороків
10.04
хімія
8
Генетичні зв`язки між основними класами неорганічних сполук
П.42 с.232№10-12
10.04
хімія
10
Білки як високомолекулярні сполуки.Хімічні властивості білків
П.31№494,виписати яку біологічну роль мають білки
10.04
природознавство
5
Умови життя на планеті Земля.Вплив на організми чинників неживої природи
П.40 с.175 №1-5,виписати поняття:середовище життя,чинники неживої природи













Индивидуальный план  работы по математике  на период  с 06.04-24.04.2020,
учитель Кройтарь М.Д.

Дата
Класс,предмет.
Тема  уроку.
Рекомендации.
Д.З.
06.04
8-алгебра.
Решение  квадратных уравнений.
Продолжаем  учиться  решать квадратные  уравнения   через дискриминант.  Открываем  тетрадь с формулами и  повторяем при  каком  значении D -сколько  корней  имеет   или  не  имеет. Если  не  имеет то на  этом  решение закончилось.  В   задании№638  умножьте  скобку  на скобку, перенесите  свободный  член  и получите  квадратное  уравнение.
№634(7-13).
№638(1,2).
09.04.
8-алгебра.
Решение  квадратных  уравнений.
Проверка  д.з Запишите  D уравнения,условия  при котором   не  имеет корней  уравнения, имеет  два  корня,один  корень.
№634(14-20).
07.04
8-геометрия
Многоугольник  вписанный в окружность,описанный около него.
Работаем  с текстом учебника п.19.Определения ст.153.-154. Ответить на вопросы 1-10 ст.154.
№664.. п.19. повт.п.1.ОТВ.В(.
1-10)№9№10.
10.04.
8-геометрия.
Понятие  площади многоугольника.
Площадь  прямоугольника.

Изучаем  п.20.Выделяем  главное.Выписываем в  тетрадь  для формул  определения,
теоремы,свойства  площадей,формулы.
Ответить на  вопросы пункта.
№667-№673.№676.
06.04.
9-алгебра.
Основные  правила комбинаторики.
П.21.Изучаем  п.21.
записываем  правила  в тетрадь  для  формул.  внимательно
разбираем  пример 1. По  образцу  примера 1,примера 2 выполняем  задания 21.2;21.4;
П.21.
№21.7;
№.21.10.Повт.п2
Свойст.
неравенств
№2.23.
09.04.
9-алгебра.
Частота и вероятность  случайного события.
Читаем  п.22.рассматриваем  характерные  примеры.Учимся отличать случайные и
не  случайные  события. ЧТО  такое частота,как она  определяется ст.217  два примера..
№22.3
№22.4
№22.6
Повт.П.3.
№3.3;.№3.5;
№.3.6.
07.04.
9-геометрия
Поворот.
Изучаем п.19.ст.180.
Изучаем поворот  по рис.191.2-!9.15.
Поворот  выполняют  по  часовой стрелке и против. чтобы  задать поворот  надо выбрать  центр  поворота и угол поворота,за часовой  стрелкой  или  против  часовой.Т.19.2.Ответить  на  вопросы (1-9)
ст.184.
№19.18;
№19.26
№19.37.
10.04.
9-геометрия.
Подобие  фигур.
Прорабатываем п.20.
Ключевые вопросы: гомотетия с центром
к-положительное,
к-отрицательное
рис.20.1;20.2. Как  построить  фигуру
гомотетичную  данной.
Рис.20.3-20.5.  свойства  гомотетии
выражает  т.20.1 и  следствие из  нее.
П.20.
СТ.187-
189.
Прак.р.№20.1
6.04
9.04
.
10-алгебра
Критические  токи
функции.Точки
экстремума функции.
Тема рассчитана на
два  урока.
П.23.(точки эстремума)
Изучаем  п.23.  Определения  и теоремы  записываем  в  тетрадь  для  формул.Примеры
что  приводятся в тексте 
учебника и  рисунки  к ним
это  все  пояснение  темы,
  как  записывается  минимум(min.max)Т.23.1
23.2-ответ: где  ф-я
 возрастает  или убывает
План  выполнения  заданий подан  у виде
схемы ст.126.
Д.З.на два раза.
Таблицу  записать у  тетрадь  для  формул.
№23.3-
-23.6.
.
07.04.
10-геометрия
Скалярное  произведение  векторов.Решение задач.
Продолжаем  работать  по  теме” Векторы в просторе.”.
Работаем  по  формулам  которые  мы  изучили.
№39.4;№39.5.№39.7.№39.8.
10.04.
10-геометрия
Решения  задач  по теме”Векторы”
Повторить  сложение  и вычитание векторов.
п.40
№40.4.
№40.6.
№4;0.8.
.№40.9.
06.09
09.04.
11-алгебра.
Повторения темы:
“Тригонометрия”
Повторить:Основные
тригонометрические
формулы,формулы  приведения,периодичность,
четность и нечетность ф-й
Работаем по старому  учебнику Н.И.Шкель 
Графики пропускаем.
Ст.27-
-Ст.37.
№37.
№38.
07.04
10.04
14.04
11-геом-я
Повт.Основные
т.планиметрии.
Повторить основные теоремы:Т. Пифагора.определение  тригонометрических  функций.Т. синусов  и  косинусов,подобие,свойства четырехугольников.Вписанные  и описанные  многоугольники.
Повт. Учебники
7-9кл. или пособие:
Математика.
Подготовка - к зно 2020.
14.04



17.04.
10-геометрия



10-геометрия
Самост-ная раб.
по теме
действие над векторами.
Домашняя  к.р.
Тема.”Вектори
впространстве”
Повт.П.38.П.39.П.40.
Задания.viber.Группа 10 Лилит.



Задания.viber.Лилит.

Повт.П.41.
П.42.
№42.22-2гр..
№42.14.-1гр.

№42.23.
.17.04
.
11-геометрия.
Решение  задач
по повторению
за  курс  7-9кл.
Повторяем: Записи тетрадь-
вкладыш.Письменное 
задание учебник математика  11.ст.179.
№25.1
№25.2-
-№25.9.
13.04
8-алгебра.
Решение  квадратных  уравнений.
Работаем  по плану:находим дискриминант  и определяем   количество
корней,после  чего  подбираем  формулу для  нахождения  корней.
№635(1-12).
14.04.
8-геометрия.
Площадь  треугольника.
Работаем  с текстом
учебника п.22.Выделить
главное:
 теорему,следствие.
формулы  записать в тетрадь  для формул.
Решить задачи рис.222,
рис.223.Это подготовительные  задачи  для  решения
более  сложных  задач.
№721-724.
16.04



.


13.04.
8-алгебра.






9-алгебра.
Решение  квадратных 


уравнений


Начальные  сведения  о статистике.
Повторить  формулы  сокращенного  умножения,которые надо
применить  при  решении
№638.Привести  подобные и получите квадратное уравнение,
которое решите  через дискриминант.

П.24.Выделяем  главное-это определение статистики,выборки,репрезентативной
 выборки,способы  представления данных  по  выборке,смотрим  примеры  приведенные  в таблицах,повторяем  столбчатые  и круговые диаграммы,среднее  значение,частота,медиана.



№638.
Повт.
формулы решения
квадр-ных
уравн..
-
Правила 
пишем  в
тетрадь  для  формул.
16.04
9-алгебра.
Решение  задач
по теме статистики.
Примеры приведенные в таблицах 
разбираем,по образцу  примеров
выполняем  домашнее  задание.
№24.1-
-№24.8.
17.04
8-геометрия.
Площадь параллелограмма.
П.21.  Работаем с текстом  учебника.Изучаем  Т.21.Выписываем  формулу площади  параллелограмма.Разобрать задачи рис.218.,219.
№703-707.
17.04
9-геометрия
Самост-я  р.
Повт.тему геометрические  преобразования.Работаем  еще  раз  с
рисунками учебника.
Ст.207
Задание 5.
(1-12).
14.04
9-геометрия
Равенство.
Подобие
фигур.
П.20.Прорабатываем текст  учебника,
выделяем главное,рис.20.3-20.5 дают  ответ  на  вопрос  как зависит
  расположения  фигуры относительно
центра.
№20.3.№2.05
№20.7.


13.04
16.04








21.04








24.04







23.04.











23.04



21.04
.
.

24.04
21.04







24.04


23.04.









21.04



24.04




23.04.
10-алгебра.









8-геометрия.










8-геометрия







8-алгебра.











9-алгебра.



9-геометрия.



9-геометрия.
10-геометрия.







10-геометрия.


10-алгебра.









11-геометрия.



11-геометрия.




11-алгебра
.

Наибольшее  и
наименьшее
значение  ф-и

на  отрезке





Решение  задач на  вычисление площади  треугольника,
прямоугольника, параллелограм-ма.Самост-ная
работа.



Площадь ромба.







Теорема Виета.








Классическое
определение
теории вероятности.



Самост.  работа


.
Контр.раб.
Повт.Основные
фигуры стереометрии
и  размещение их в пространстве


Решение задач.


Применение  производной к  построению графиков ф-й.






Взаимное размещения прямых в пространстве.
Параллельность
прямой и плоскости.
Параллельность
плоскостей.
Решение тригон-ких
уравнений.








П..24.Изучаем  текст  учебника.
Рис.24.1-образец  записи наибольшего
и  наименьшего  значения. схема  работы  приводится на  ст.130.Надо:
-найти  производную;
-найти  критические точки;
-нанести их на числовой  луч;
-на  этот  луч  нанести  точки  отрезка;
-значения находить только для тех
  точек  которые  принадлежат отрезку.
С.р. 1.Сторона  треугольника  равна 8см.,а высота проведенная  к ней  6см.
Найти  площадь  треугольника.
2.Найти площадь  прямоугольного        треугольника  если  его  катеты равны
6см. и 9 см.
3.Найти  площадь  параллелограмма
если  его  стороны  равны 4см. и 6см.
а угол  между ними 30 градусов.

П.22.Рис.221.Следствие и после следствия задача которую надо доказать. Вы докажите,что площадь
ромба равна половине произведения
его диагоналей.Так как ромб это параллелограмм то его площадь можно
находить  как параллелограмма.
Формулы записать у тетрадь для формул.
По .следствию из теоремы Виета удобно решать приведенные квадратные уравнения.
Изучаем п.20. Т.20.1.Следствие.
Записываем формулы следствия в тетрадь для формул.Устно  решаем
№680-№682.№684.Только после этих примеров выполняем № 697.Если вы
не можете решить по т.Виета то работайте по общей  формуле решения
квадратных уравнений.

П.23.Читаем текст пункта.Рассматриваем примеры(1-5).
Определяем  возможные и случайные
события.Примеры (6-9).
Для закрепления №23.1-№23.9.
Задания для самостоятельной работы.
Задания выполняем, показываем на
рисунке.
Ст.208.№5(8-12).
Учебник.Геометрия. 9.Ст.208(8-12) . 
Математика 10.А.Г. Мерзляк.П.27.П.28.
Повторяем,выделяем главное,дописываем в тетрадь  для  формул те свойства,  которые  у  вас не
записаны.     


Повторить  еще  раз  теорию: определения,теоремы,свойства, посмотреть  базовые  задачи в учебнике.
Работаем с тетрадями  для  формул.Повт.Таблицу производных,правила нахождения  промежутков возрастания и убывания
функций,значения  функции  в критических точках.Условие  четности  и  нечетности  функции.Работаем п.25.Ст.132.Записать план исследования
в  тетради для формул и исследуем функции соответственно  плана.
Учебник.Математика 10.А.Г.Мерзляк.



Повторяем взаимное расположения прямой и плоскости.Теоремы ,признак параллельности прямой и плоскости,
свойства.

Повторить  Типы решений уравнений.
Учебник.Математика 11.
№24.1(1-4)-
первый урок.
№24.2(1-4)-
второй.





№708.№710.










№739;№744;








П.20. №697(1-8).











П.23.№23.10.
№23.12.

Ст.207.Задание
№5(1--7).

Повт. П. 17-20.
№28.4.№28.6.
№28.8.№28.10.

.





№28.11-№28.14.

№25.1(1-2)










П.29.П.30.
№30.3-№30.6.

П.31.№31.6.
№31.8.
№31.12.


№24.149(1-6).


Комментариев нет:

Отправить комментарий