Індивідуальний план роботи
Під
час карантину з 16.03 по 20.04
Вчителя
інформатики Нікітічевої Н. О.
дата
|
предмет
|
клас
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
16.03
|
Інформатика
|
9
|
Поняття
персонального навчального середовища. Хмарні технології.
|
опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
16.03
|
Інформатика
|
4
|
Алгоритми у жітті
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
16.03
|
Інформатика
|
10
|
Реклама. Психологія сприйняттям реклами.
Інфографіка.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
17.03
|
Інформатика
|
9
|
Поняття
персонального навчального середовища. Хмарні технології.
|
опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
17.03
|
Інформатика
|
11
|
Бази даних - Access
|
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
17.03
|
Інформатика
|
7
|
Інструктаж з БЖД. Редагування та форматування
електронних таблиць.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
18.03
|
Інформатика
|
6
|
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
|
виконати практичне завдання
на ст 97-98 Підручник Інформатики, конспект у зошит, перевірка ДЗ
через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
18.03
|
Інформатика
|
3
|
||
18.03
|
Інформатика
|
9
|
Використання офісних веб-програм для створення
спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування
колективної діяльності.
|
опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
18.03
|
Інформатика
|
8
|
Складання та виконання алгоритмів з повтореннями та
розгалуженнями для опрацювання величин.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
19.03
|
Інформатика
|
9
|
Використання офісних веб-програм для створення
спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування
колективної діяльності.
|
опрацювати ст. 237-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
19.03
|
Інформатика
|
5
|
Додавання, редагування та форматування таблиць.
|
Практична робота на сайті школи, ст 18
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
19.03
|
Інформатика
|
10
|
Типографіка, шрифти і шрифтові пари. Прийоми
каліграфії та леттерингу. Особливості поєднання шрифтів. Коротка
історія дизайну і типографіки.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
20.03
|
Інформатика
|
9
|
Використання інтернет-середовищ для створення
та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо).
Опитування з використанням онлайн-форм
|
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
20.03
|
Інформатика
|
4
|
Алгоритми у житті
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
20.03
|
Інформатика
|
8
|
Відображення базових графічних примітивів – лінія,
прямокутник, сектор, ламана, еліпс, налаштування стилю та кольору примітивів
засобами мови програмування.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
30.03
|
Інформатика
|
9
|
Використання інтернет-середовищ для створення
та публікації документів (текстових, графічних, презентацій тощо).
Опитування з використанням онлайн-форм
|
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
30.03
|
Інформатика
|
4
|
Алгоритми у житті
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
30.03
|
Інформатика
|
10
|
Електронні та друковані портфоліо.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
31.03
|
Інформатика
|
9
|
Створення і використання спільних електронних
закладок. Канали новин.
|
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
31.03
|
Інформатика
|
11
|
Практична робота на сайті школи, ст 18
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
|
31.03
|
Інформатика
|
7
|
Копіювання та переміщення клітинок і діапазонів,
зокрема тих, що містять формули. Автозаповнення та автозавершення
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
1.04
|
Інформатика
|
6
|
Вкладені алгоритмічні структури повторення.
|
Опрацюва ст 100-106,Практична робота на сайті школи,
ст 105
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
1.04
|
Інформатика
|
3
|
Створення презентацій
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
1.04
|
Інформатика
|
9
|
Створення і використання спільних електронних
закладок. Канали новин.
|
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
1.04
|
Інформатика
|
8
|
Реалізація алгоритмів з графічним відображенням
даних засобами мови програмування.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
2.04
|
Інформатика
|
9
|
Офісні веб-програми для створення спільних
документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
|
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
2.04
|
Інформатика
|
5
|
Сторінки документа та їх форматування.Підготовка
документа до друку. Друк документа.
|
Практична робота на сайті школи, ст 28
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
2.04
|
Інформатика
|
10
|
Веб-дизайн. Тематичне оцінювання.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
2.04
|
Інформатика
|
11
|
Бази даних - Access
|
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
3.04
|
Інформатика
|
4
|
Лінійні алгоритми
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
3.04
|
Інформатика
|
9
|
Офісні веб-програми для створення спільних
документів. Опитування з використанням онлайн-форм.
|
опрацювати ст. 257-270, виконати практичні роботи
ст. у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
3.04
|
Інформатика
|
8
|
Складання та виконання алгоритмів з графічним
відображенням даних. Тематичне оцінювання.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
дата
|
предмет
|
клас
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
06.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних
задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
06.04
|
Інформатика
|
4
|
Розв’язок задач у середовищі
програмування для дітей
|
Практична робота на сайті школи,
перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
06.04
|
Інформатика
|
10
|
Векторний графічний редактор як
інструмент для дизайну
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
07.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
07.04
|
Інформатика
|
11
|
Структура веб- сайтів,
різновиди вебсайтів.
|
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
07.04
|
Інформатика
|
7
|
Карти знань. Їх призначення.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
08.04
|
Інформатика
|
6
|
Вкладені алгоритмічні структури розгалуження.
|
виконати практичне завдання
на ст 97-98 Підручник Інформатики, конспект у зошит, перевірка ДЗ
через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
08.04
|
Інформатика
|
3
|
||
08.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач.
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
08.04
|
Інформатика
|
8
|
Алгоритми з повторенням та
складанням велечин.
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
09.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
09.04
|
Інформатика
|
5
|
Цикли з передумовою
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
09.04
|
Інформатика
|
10
|
Основні інстроменти для
малювання
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
10.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
10.04
|
Інформатика
|
4
|
Розв’язок задач у середовищі програмування для дітей
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
10.04
|
Інформатика
|
8
|
Цикл з лічильником
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
13.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
13.04
|
Інформатика
|
4
|
Перетворення інформації
|
Перегляд відео на ютуб- каналі
|
13.04
|
Інформатика
|
10
|
Робота звекторними контурами
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
14.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
14.04
|
Інформатика
|
11
|
Поняття комп’ютерної публікації
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
14.04
|
Інформатика
|
7
|
Розв’язування компетентнісних
задач
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
15.04
|
Інформатика
|
6
|
Розвізування задачі методом
поділу на під задачі
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
15.04
|
Інформатика
|
3
|
Створення презентацій
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
15.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
15.04
|
Інформатика
|
8
|
Цикл з лічильником
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
16.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
16.04
|
Інформатика
|
5
|
Складання та виконання проектів
з циклами
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
16.04
|
Інформатика
|
10
|
Маскування
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
16.04
|
Інформатика
|
11
|
Поняття комп’ютерної публікації
|
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
17.04
|
Інформатика
|
4
|
Перетворення
інформації
|
Перегляд
відео на ютуб- каналі
|
17.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
17.04
|
Інформатика
|
8
|
Цикл з передумовою
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
21.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
21.04
|
Інформатика
|
11
|
Особливості роботи з графічними
та текстовими об’єктами
|
Практична робота на сайті школи, перегляд відео
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
21.04
|
Інформатика
|
7
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
22.04
|
Інформатика
|
6
|
Розробка сценарію майбутнього
програмного проекту
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
22.04
|
Інформатика
|
3
|
||
22.04
|
Інформатика
|
9
|
Використання офісних веб-програм для створення
спільних документів. Синхронізація даних. Організація та планування
колективної діяльності.
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
22.04
|
Інформатика
|
8
|
Цикл з після умовою
|
Практична робота на сайті школи,
конспект у зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
23.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
23.04
|
Інформатика
|
5
|
Постановка завдання та
виконання проектів із циклами.
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
23.04
|
Інформатика
|
10
|
Заливка об’єктів. Робота з
градієнтами.
|
Перегляд відео на ютуб- каналі конспект у зошит,
перевірка ДЗ через електрону адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
24.04
|
Інформатика
|
9
|
Розв’язування компетентнісних задач
|
опрацювати ст. 271-277 виконати ст. 275 № 9,10,15. у
зошит, перевірка ДЗ через електрону
адресу miroshniknatali2011@gmail.com
|
24.04
|
Інформатика
|
4
|
Складові ПК
|
Перегляд відео на ютуб- каналі
|
24.04
|
Інформатика
|
8
|
Складання алгоримів опрацювання
велечин.
|
Практична робота на сайті школи,
|
04.03
|
Інформатика
інд
|
3
|
Презентації
|
Перегляд відео на ютуб- каналі
|
18.03
|
Інформатика
Стариков К
|
8
|
Знайомство з середовищем
програмування
|
Перегляд
відео на ютуб- каналі
|
01.04
|
Інформатика
Стариков К
|
8
|
Величини, їх властивості
|
Перегляд
відео на ютуб- каналі
|
15.04
|
Інформатика
Стариков К
|
8
|
Перегляд
відео на ютуб- каналі
|
|
Індивідуальний план роботи
Під час карантину з 16.03 по 20.03
Вчителя хімії,основ здоров`я,природознавства
Щебликіної О.М.
дата
|
предмет
|
клас
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
16.03
|
хімія
|
9
|
Багатоатомні
спирти.Гліцирол:фізичні й хімічні властивості,застосування
|
П.32 №385,387 письмово,ютуб-відеоурок
«Хімічні властивості гліцерину»-звернути увагу на якісну реакцію
|
16.03
|
хімія
|
11
|
Мінеральні добрива.Застосування мінеральних добрив.
|
П.37 с.177
№3,4,5,7-письмово,завдання 7 –задача на надлишок
|
16.03
|
Основи здоров`я
|
7
|
Соціальна безпека населеного пункту.Держава на захисті прав дитини.
|
П.23 с.120-дати відповіді на
різнорівневі завдання після параграфу
|
17.03
|
Хімія
|
10
|
Крохмаль і
целюлоза:молекулярні формули,гідроліз.Способи одержання .
|
П.26
№410-письмово,411-усно,413-усно .В ютубі-хімічні властивості крохмалю і
целюлози(досліди)
|
17.03
|
хімія
|
11
|
Генетичні зв`язки між неорганічними речовинами
|
П.40с.184.вибрати і підготувати
один із навчальних
|
17.03
|
Основи здоров`я
|
5
|
Автономна ситуація
|
П.23,виписати визначення
Автономія,схему автономної ситуації,формулу безпеки с.159-відповіді на
завдання1-4(усно)
|
17.03
|
Основи здоров`я
|
6
|
Правила
безпечного користування газовими приладами
|
П.25 на с.117 виписати правила
поведінки,якщо в приміщенні відчувається запах газу с.117 завдання 1-4(усно)
|
18.03
|
природознавство
|
5
|
Різноманітність організмів.Рослини.
|
П.36 с.157-завдання1-4
(усно),письмово повідомлення на тему «Без верби і калини нема України»
|
18.03
|
хімія
|
11
|
Дослідження якісного складу солей
|
П.34.ютуб-подивитися якісні на
катіони феруму,амонію,варію.Та аніони хлору,сульфату,карбонату,с.163-164№3-5
|
18.03
|
Хімія
|
8
|
Хімічні властивості середніх солей:взаємодія з металами,кислотами,лугами
іншими солями
|
П.38 с.212 №7,8,9,10
Ютуб-відео «Хімічні властивості
солей»
|
18.03
|
хімія
|
7
|
Розчини.Кількісний склад розчинів
|
П.23с.158№1,2,виписати
визначення розчину,формулу знаходження масової частки розчинюваної речовини
|
19.03
|
хімія
|
9
|
Карбонові кислоти.Оцтова кислота:фізичні і хімічні
властивості,застосування.
|
П.33№398-400
Ютуб-відео «Хімічні властивості
оцтової кислоти»
|
19.03
|
Основи здоров`я
|
8
|
Проблема чистої води
|
П.21 ,виписати методи очищення
води в домашніх умовах
|
19.03
|
Основи здоров`я
|
9
|
Цінність сім`ї
|
П.22,виписати,що таке
сім`я,базові потреби в сім`ї,види зрілості
|
20.03
|
хімія
|
8
|
Способи добування оксидів
|
п.40с.222 №4,5,7,8-письмово
|
20.03
|
хімія
|
10
|
Нітрогеновмісні органічні сполуки. Аміни.
|
П.27 №425-428-письмово
|
20.03
|
природознавство
|
5
|
Тварини .
Різноманітність тварин
|
П.37,скласти порівняльну
таблицю «Подібність і відмінність між рослинними і тваринними організмами»
|
дата
|
предмет
|
клас
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
30.03
|
хімія
|
9
|
Карбонові кислоти.Етанова кислота:фізичні й хімічні
властивості,застосування.
|
П.33№398-401
письмово,ютуб-відеоурок «Хімічні властивості оцтової(уксусной)кислоти
https://www.youtube.com/watch?v=oB16nhRuEvA»
|
30.03
|
хімія
|
11
|
Кислотні та лужні грунти
|
|
30.03
|
Основи здоров`я
|
7
|
Клініки,дружні з молоддю.Вплив
засобів масової інформації на здоров`я
|
П.24 с.124-125дати відповіді на
різнорівневі завдання після параграфу
|
31.03
|
Хімія
|
10
|
Значення та застосування
оксигеновмісних органічних речовин ,їхній вплив на довкілля.
|
П.26 ,підготувати навчальні
поекти(на вибір):1.Вуглеводи у харчових продуктах:виявлення і біологічне
значення.2.Натуральні волокна рослинного походження,їх дія на організм
людини.3.Штучні волокна,їх дія на організм людини.4.Етери та естери в
косметиці.
|
31.03
|
хімія
|
11
|
Біологічне значення металічних
елементів
|
П.30с.148-149
№1,2-усно,№3-4-письмово.
|
3103
|
Основи здоров`я
|
5
|
Наодинці вдома
|
П.п.24,с.163
№1-5,с.164-розібрати ситуаційні завдання
|
31.03
|
Основи здоров`я
|
6
|
Безпека під час користування
засобами побутової хімії
|
П.26 с.121,завдання
№1-6,Завдання «Моделюй-набувай життєвих навичок»-с.121
|
01.04
|
природознавство
|
5
|
Різноманітність організмів.
Тварини.
|
П.37 с.162-завдання1-4
(усно),підготувати презентацію,або повідомлення на тему: «Тварини минулого»
|
01.04
|
хімія
|
11
|
Місце металічних елементів у
періодичній системі,особливості будови атомів металів. Поширення у природі.
|
П.25с.128№5-7,підготувати
презентації про поширення у природі металічних елементів
|
01.04
|
Хімія
|
8
|
Генетичні зв`язки між основними
класами неорганічних сполук
|
|
01.04
|
хімія
|
7
|
Обчислення масової частки,маси
розчиненої речовини,маси і об`єму води в розчині
|
|
02.04
|
хімія
|
9
|
Вищі карбонові кислоти.Мило.
|
П.34№415-417https://www.youtube.com/watch?v=6L0CSwkmobU-відеоурок
про мийну дію мила
|
02.04
|
Основи здоров`я
|
8
|
Проблема чистого повітря
|
П.22 ,підготувати презентації
(на вибір) на теми:1.Фотохімічний смог
2.Озонові діри,3.Кислотні
дощі,4.Парниковий ефект
|
02.04
|
Основи здоров`я
|
9
|
Репродуктивне здоров`я молоді
|
П.22,виписати поняття
репродуктивне здоров`я,підготувати презентації про вплив
алкоголю,тютюнопаління та психотропних речовин на репродуктивне здоров`я
|
03.04
|
хімія
|
8
|
Способи добування кислот,основ
і солей
|
п.41с.226 №3-6
https://www.youtube.com/watch?v=wssOhHH7wiI-відеоурок
|
03.04
|
хімія
|
10
|
Амінокислоти:склад,будова,властивості.
|
П.30№473-475
|
03.04
|
природознавство
|
5
|
Гриби
|
П.38,с.167 №1-5
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-prirodoznavstva-gribi---organizmi-gribi-stivni-ta-otruyni-11010.html
|
дата
|
предмет
|
клас
|
Тема уроку
|
План-інструкція
|
06.04
|
хімія
|
9
|
Жири: склад,фізичні властивості,біологічна роль.
|
П.35№427-429
https://www.youtube.com/watch?v=lJqPzBpP7Vs-відеоурок
|
06.04
|
хімія
|
11
|
Генетичні зв`язки між основними
класами неорганічних сполук.
|
П.39с.182№2-5
|
06.04
|
Основи здоров`я
|
7
|
Найближче оточення підлітків.
Вплив сім`ї і друзів.
|
П.25с.129-дати відповіді на
різнорівневі завдання
|
07.04
|
Хімія
|
10
|
Хімічні властивості
аміноетанової кислоти.Пептиди
|
П.30№№477-478
|
07.04
|
хімія
|
11
|
Розв`язування задач і вправ
|
С.164 №5-7. С.172 №6,7
|
07.04
|
Основи здоров`я
|
5
|
Безпечний інтернет
|
П.25с.167 №1-4,розібрати
ситуаційні завдання після параграфа
|
07.04
|
Основи здоров`я
|
6
|
Пожежна безпека оселі
|
П.27с.128,завдання №1-9
|
08.04
|
природознавство
|
5
|
Бактерії.
|
П.39 с.171 №1-5,заповнити
таблицю «Роль бактерій у житті людини»
|
08.04
|
хімія
|
11
|
Розв`язування задач і вправ.
|
С.177№6-8,с.120№6,7
|
08.04
|
Хімія
|
8
|
Загальнні способи добування
кислот,основ і солей
|
https://www.youtube.com/watch?v=wssOhHH7wiI-відеоурок
П.41 с.227 №7-11
|
08.04
|
хімія
|
7
|
Взаємодія води з оксидами
|
П.24 с.163 №1-3
|
0904
|
хімія
|
9
|
Вуглеводи.Глюкоза:
склад,фізичні й хімічні властивості
|
П.36с.209 №443,444
|
09.04
|
Основи здоров`я
|
8
|
Проблема чистої Землі
|
П.23,виписати
поняття:пестициди,ерозія грунтів та її види,мінеральні добрива.Які основні
забруднювачі нашого селища?
|
09.04
|
Основи здоров`я
|
9
|
Школа майбутніх батьків.
|
П.24,виписати профілактичні
засоби вроджених пороків
|
10.04
|
хімія
|
8
|
Генетичні зв`язки між основними
класами неорганічних сполук
|
П.42 с.232№10-12
|
10.04
|
хімія
|
10
|
Білки як високомолекулярні
сполуки.Хімічні властивості білків
|
П.31№494,виписати яку
біологічну роль мають білки
|
10.04
|
природознавство
|
5
|
Умови життя на планеті
Земля.Вплив на організми чинників неживої природи
|
П.40 с.175 №1-5,виписати
поняття:середовище життя,чинники неживої природи
|
Индивидуальный
план работы по математике на период
с 06.04-24.04.2020,
учитель
Кройтарь М.Д.
Дата
|
Класс,предмет.
|
Тема уроку.
|
Рекомендации.
|
Д.З.
|
06.04
|
8-алгебра.
|
Решение квадратных уравнений.
|
Продолжаем учиться решать квадратные уравнения
через дискриминант.
Открываем тетрадь с формулами
и повторяем при каком
значении D -сколько корней имеет
или не имеет. Если
не имеет то на этом
решение закончилось. В задании№638 умножьте
скобку на скобку,
перенесите свободный член
и получите квадратное уравнение.
|
№634(7-13).
№638(1,2).
|
09.04.
|
8-алгебра.
|
Решение квадратных уравнений.
|
Проверка д.з Запишите D уравнения,условия при котором не
имеет корней уравнения,
имеет два корня,один
корень.
|
№634(14-20).
|
07.04
|
8-геометрия
|
Многоугольник вписанный в
окружность,описанный около него.
|
Работаем с текстом учебника
п.19.Определения ст.153.-154. Ответить на вопросы 1-10 ст.154.
|
№664.. п.19. повт.п.1.ОТВ.В(.
1-10)№9№10.
|
10.04.
|
8-геометрия.
|
Понятие площади
многоугольника.
Площадь прямоугольника.
|
Изучаем п.20.Выделяем главное.Выписываем в тетрадь
для формул определения,
теоремы,свойства
площадей,формулы.
Ответить на вопросы пункта.
|
№667-№673.№676.
|
06.04.
|
9-алгебра.
|
Основные правила
комбинаторики.
|
П.21.Изучаем п.21.
записываем правила в тетрадь
для формул. внимательно
разбираем пример 1. По образцу
примера 1,примера 2 выполняем
задания 21.2;21.4;
|
П.21.
№21.7;
№.21.10.Повт.п2
Свойст.
неравенств
№2.23.
|
09.04.
|
9-алгебра.
|
Частота и вероятность
случайного события.
|
Читаем п.22.рассматриваем характерные
примеры.Учимся отличать случайные и
не случайные события. ЧТО такое частота,как она определяется ст.217 два примера..
|
№22.3
№22.4
№22.6
Повт.П.3.
№3.3;.№3.5;
№.3.6.
|
07.04.
|
9-геометрия
|
Поворот.
|
Изучаем п.19.ст.180.
Изучаем поворот по
рис.191.2-!9.15.
Поворот выполняют по
часовой стрелке и против. чтобы
задать поворот надо
выбрать центр поворота и угол поворота,за часовой стрелкой
или против часовой.Т.19.2.Ответить на
вопросы (1-9)
ст.184.
|
№19.18;
№19.26
№19.37.
|
10.04.
|
9-геометрия.
|
Подобие фигур.
|
Прорабатываем п.20.
Ключевые вопросы: гомотетия с центром
к-положительное,
к-отрицательное
рис.20.1;20.2. Как
построить фигуру
гомотетичную данной.
Рис.20.3-20.5. свойства гомотетии
выражает т.20.1 и следствие из нее.
|
П.20.
СТ.187-
189.
Прак.р.№20.1
|
6.04
9.04
.
|
10-алгебра
|
Критические токи
функции.Точки
экстремума функции.
|
Тема рассчитана на
два урока.
П.23.(точки эстремума)
Изучаем п.23. Определения
и теоремы записываем в
тетрадь для формул.Примеры
что приводятся в тексте
учебника и рисунки к ним
это все пояснение
темы,
как записывается минимум(min.max)Т.23.1
23.2-ответ: где ф-я
возрастает или убывает
План выполнения заданий подан у виде
схемы ст.126.
Д.З.на два раза.
Таблицу записать у тетрадь
для формул.
|
№23.3-
-23.6.
.
|
07.04.
|
10-геометрия
|
Скалярное произведение векторов.Решение задач.
|
Продолжаем работать по
теме” Векторы в просторе.”.
Работаем по формулам
которые мы изучили.
|
№39.4;№39.5.№39.7.№39.8.
|
10.04.
|
10-геометрия
|
Решения задач по теме”Векторы”
|
Повторить сложение и вычитание векторов.
|
п.40
№40.4.
№40.6.
№4;0.8.
.№40.9.
|
06.09
09.04.
|
11-алгебра.
|
Повторения темы:
“Тригонометрия”
|
Повторить:Основные
тригонометрические
формулы,формулы
приведения,периодичность,
четность и нечетность ф-й
Работаем по старому учебнику
Н.И.Шкель
Графики пропускаем.
|
Ст.27-
-Ст.37.
№37.
№38.
|
07.04
10.04
14.04
|
11-геом-я
|
Повт.Основные
т.планиметрии.
|
Повторить основные теоремы:Т. Пифагора.определение тригонометрических функций.Т. синусов и
косинусов,подобие,свойства четырехугольников.Вписанные и описанные
многоугольники.
|
Повт. Учебники
7-9кл. или пособие:
Математика.
Подготовка - к зно 2020.
|
14.04
17.04.
|
10-геометрия
10-геометрия
|
Самост-ная раб.
по теме
действие над векторами.
Домашняя к.р.
Тема.”Вектори
впространстве”
|
Повт.П.38.П.39.П.40.
Задания.viber.Группа 10 Лилит.
Задания.viber.Лилит.
|
Повт.П.41.
П.42.
№42.22-2гр..
№42.14.-1гр.
№42.23.
|
.17.04
.
|
11-геометрия.
|
Решение задач
по повторению
за курс 7-9кл.
|
Повторяем: Записи тетрадь-
вкладыш.Письменное
задание учебник математика
11.ст.179.
|
№25.1
№25.2-
-№25.9.
|
13.04
|
8-алгебра.
|
Решение квадратных уравнений.
|
Работаем по плану:находим
дискриминант и определяем количество
корней,после чего подбираем
формулу для нахождения корней.
|
№635(1-12).
|
14.04.
|
8-геометрия.
|
Площадь треугольника.
|
Работаем с текстом
учебника п.22.Выделить
главное:
теорему,следствие.
формулы записать в
тетрадь для формул.
Решить задачи рис.222,
рис.223.Это подготовительные
задачи для решения
более сложных задач.
|
№721-724.
|
16.04
.
13.04.
|
8-алгебра.
9-алгебра.
|
Решение квадратных
уравнений
Начальные сведения о статистике.
|
Повторить формулы сокращенного умножения,которые надо
применить при решении
№638.Привести подобные и
получите квадратное уравнение,
которое решите через
дискриминант.
П.24.Выделяем главное-это
определение статистики,выборки,репрезентативной
выборки,способы представления данных по
выборке,смотрим примеры приведенные
в таблицах,повторяем
столбчатые и круговые
диаграммы,среднее
значение,частота,медиана.
|
№638.
Повт.
формулы решения
квадр-ных
уравн..
-
Правила
пишем в
тетрадь для формул.
|
16.04
|
9-алгебра.
|
Решение задач
по теме статистики.
|
Примеры приведенные в таблицах
разбираем,по образцу примеров
выполняем домашнее задание.
|
№24.1-
-№24.8.
|
17.04
|
8-геометрия.
|
Площадь параллелограмма.
|
П.21. Работаем с текстом учебника.Изучаем Т.21.Выписываем формулу площади параллелограмма.Разобрать задачи
рис.218.,219.
|
№703-707.
|
17.04
|
9-геометрия
|
Самост-я р.
|
Повт.тему геометрические
преобразования.Работаем
еще раз с
рисунками учебника.
|
Ст.207
Задание 5.
(1-12).
|
14.04
|
9-геометрия
|
Равенство.
Подобие
фигур.
|
П.20.Прорабатываем текст
учебника,
выделяем главное,рис.20.3-20.5 дают
ответ на вопрос
как зависит
расположения фигуры относительно
центра.
|
№20.3.№2.05
№20.7.
|
13.04
16.04
21.04
24.04
23.04.
23.04
21.04
.
.
24.04
21.04
24.04
23.04.
21.04
24.04
23.04.
|
10-алгебра.
8-геометрия.
8-геометрия
8-алгебра.
9-алгебра.
9-геометрия.
9-геометрия.
10-геометрия.
10-геометрия.
10-алгебра.
11-геометрия.
11-геометрия.
11-алгебра
.
|
Наибольшее и
наименьшее
значение ф-и
на отрезке
Решение задач на вычисление площади треугольника,
прямоугольника, параллелограм-ма.Самост-ная
работа.
Площадь ромба.
Теорема Виета.
Классическое
определение
теории вероятности.
Самост. работа
.
Контр.раб.
Повт.Основные
фигуры стереометрии
и размещение их в пространстве
Решение задач.
Применение производной к построению графиков ф-й.
Взаимное размещения прямых в пространстве.
Параллельность
прямой и плоскости.
Параллельность
плоскостей.
Решение тригон-ких
уравнений.
|
П..24.Изучаем текст учебника.
Рис.24.1-образец записи
наибольшего
и наименьшего значения. схема работы
приводится на ст.130.Надо:
-найти производную;
-найти критические точки;
-нанести их на числовой луч;
-на этот луч
нанести точки отрезка;
-значения находить только для тех
точек которые
принадлежат отрезку.
С.р. 1.Сторона
треугольника равна 8см.,а
высота проведенная к ней 6см.
Найти площадь треугольника.
2.Найти площадь
прямоугольного
треугольника если его катеты
равны
6см. и 9 см.
3.Найти площадь параллелограмма
если его стороны
равны 4см. и 6см.
а угол между ними 30 градусов.
П.22.Рис.221.Следствие и после следствия задача которую надо
доказать. Вы докажите,что площадь
ромба равна половине произведения
его диагоналей.Так как ромб это параллелограмм то его площадь можно
находить как параллелограмма.
Формулы записать у тетрадь для формул.
По .следствию из теоремы Виета удобно решать приведенные квадратные
уравнения.
Изучаем п.20. Т.20.1.Следствие.
Записываем формулы следствия в тетрадь для формул.Устно решаем
№680-№682.№684.Только после этих примеров выполняем № 697.Если вы
не можете решить по т.Виета то работайте по общей формуле решения
квадратных уравнений.
П.23.Читаем текст пункта.Рассматриваем примеры(1-5).
Определяем возможные и
случайные
события.Примеры (6-9).
Для закрепления №23.1-№23.9.
Задания для самостоятельной работы.
Задания выполняем, показываем на
рисунке.
Ст.208.№5(8-12).
Учебник.Геометрия. 9.Ст.208(8-12) .
Математика 10.А.Г. Мерзляк.П.27.П.28.
Повторяем,выделяем главное,дописываем в тетрадь для
формул те свойства,
которые у вас не
записаны.
Повторить еще раз
теорию: определения,теоремы,свойства, посмотреть базовые
задачи в учебнике.
Работаем с тетрадями для формул.Повт.Таблицу производных,правила
нахождения промежутков возрастания и
убывания
функций,значения функции в критических точках.Условие четности
и нечетности функции.Работаем п.25.Ст.132.Записать план
исследования
в тетради для формул и
исследуем функции соответственно
плана.
Учебник.Математика 10.А.Г.Мерзляк.
Повторяем взаимное расположения прямой и плоскости.Теоремы ,признак
параллельности прямой и плоскости,
свойства.
Повторить Типы решений
уравнений.
Учебник.Математика 11.
|
№24.1(1-4)-
первый урок.
№24.2(1-4)-
второй.
№708.№710.
№739;№744;
П.20. №697(1-8).
П.23.№23.10.
№23.12.
Ст.207.Задание
№5(1--7).
Повт. П. 17-20.
№28.4.№28.6.
№28.8.№28.10.
.
№28.11-№28.14.
№25.1(1-2)
П.29.П.30.
№30.3-№30.6.
П.31.№31.6.
№31.8.
№31.12.
№24.149(1-6).
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий